Shorty_D Geplaatst: 17 november 2012 Rapport Geplaatst: 17 november 2012 Meer mensen die het ook leuk vinden om met je tank achter voetvolk aan te rijden? Dat is soms zo komisch, gaan sommige een rots om dus ik met mn tank erachteraan. 1 van de redenen waarom Battlefield 3 zo'n topper is. Wel op de 360 voor mij though. Mijn PC kan het makkelijk aan maar uh.. nee. Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 17 november 2012 Rapport Geplaatst: 17 november 2012 Heu nee Ken jij de Quad Glitch al, dat je heel hard kan rijden met je Quadbike? Reageren
.Timothy Geplaatst: 17 november 2012 Rapport Geplaatst: 17 november 2012 Meer mensen die het ook leuk vinden om met je tank achter voetvolk aan te rijden? Dat is soms zo komisch, gaan sommige een rots om dus ik met mn tank erachteraan. Haha, dat is de enige manier waarop het voor mij nog een uitdaging is Heb 't ook wel eens gehad dat iemand op een rots ging liggen, maar juist zo dat ik met m'n tank constant over 'm heen reed. :') Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 17 november 2012 Rapport Geplaatst: 17 november 2012 Is dit Double XP weekend nou voor Premium mensen alleen of ook voor mensen die niet extra betalen? Als je op battlelog kijkt staat het er ook groot Anyway Van Naar Staat op Battelog dat er Double XP is ja maar ik snap nou niet wanneer er double XP is voor Premium mensen en voor normale mensen, staat ook nergens. Reageren
blackops Geplaatst: 18 november 2012 Rapport Geplaatst: 18 november 2012 Wat raar, ik kan het ook niet vinden En het staat vast ook niet groot midden op je scherm? nee dat zou raar zijn Reageren
Shorty_D Geplaatst: 18 november 2012 Rapport Geplaatst: 18 november 2012 Meer mensen die het ook leuk vinden om met je tank achter voetvolk aan te rijden? Dat is soms zo komisch, gaan sommige een rots om dus ik met mn tank erachteraan. Haha, dat is de enige manier waarop het voor mij nog een uitdaging is Heb 't ook wel eens gehad dat iemand op een rots ging liggen, maar juist zo dat ik met m'n tank constant over 'm heen reed. :') En nee ik ken die quadbike glitch niet. Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 18 november 2012 Rapport Geplaatst: 18 november 2012 It's simple. Rijd met een quadbike tegen een muur aan en dan A of D ingedrukt houden tot je van de muur vandaan ben en dan heb je gigaspeed. Reageren
blackops Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Geplaatst: 19 november 2012 Dips, zullen wij weer eens chopperwh0ren? Ik zag dat jij goed kan vliegen ? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Geplaatst: 19 november 2012 Ik vind het ideaal om met iemand samen te spelen. Ik doe soms met een vriend van mij samen. Ik vlieg en hij fixt mijn heli steeds. Perfecte combi. Iemand zin om dit ook met mij te doen? PS3 naam soulramon. Reageren
blackops Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Geplaatst: 19 november 2012 (bewerkt) Sorry, PC speler En zag dit laatst langskomen Bewerkt: 19 november 2012 door blackops Reageren
kelwin Geplaatst: 25 november 2012 Rapport Geplaatst: 25 november 2012 BF3 Premium gekocht, aangezien het toch van 50 euro naar 25 euro is gegaan :puh: Reageren
Boss Geplaatst: 25 november 2012 Rapport Geplaatst: 25 november 2012 Mijn Battlelog zegt nu: (...) now has access to Aftermath for Battlefield 3. Maar als ik dan online ga is er niets. Komt pas 4/12.. Reageren
madviper Geplaatst: 26 november 2012 Rapport Geplaatst: 26 november 2012 (bewerkt) Ik zie nu ook een AM icoontje bij m'n profiel staan, denk dat het te maken heeft met de battlelog update die ze erop hebben gegooid. http://battlelog.bat...54788338832927/ PS3 kan hem vanaf morgen al spelen. X360 moet tot 4 december wachten totdat de MP update eraan komt voor AM. Ben benieuwd hoe die nieuwe scavenger game mode speelt. Moet hem toch zeker 3 keer winnen voor de Crossbow. Nieuwe assignments zien er wel gaaf uit en haalbaar. Bewerkt: 26 november 2012 door madviper Reageren
kelwin Geplaatst: 27 november 2012 Rapport Geplaatst: 27 november 2012 Kijk naar kills en unlocks :puh: . in deze match: in totaal 46000 punten http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/49550749/1/262745513/ Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 27 november 2012 Rapport Geplaatst: 27 november 2012 In een lege server gaan om wat punten te cappen? Dat moet fun zijn! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.