Jump to content

Battlefield 3


Davedavy

Recommended Posts

Meer mensen die het ook leuk vinden om met je tank achter voetvolk aan te rijden?

Dat is soms zo komisch, gaan sommige een rots om dus ik met mn tank erachteraan. :puh:

1 van de redenen waarom Battlefield 3 zo'n topper is. Wel op de 360 voor mij though. Mijn PC kan het makkelijk aan maar uh.. nee.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    146

  • StijnGTA

    88

  • .Timothy

    77

  • Shotyoudie

    70

Top Posters In This Topic

Posted Images

Meer mensen die het ook leuk vinden om met je tank achter voetvolk aan te rijden?

Dat is soms zo komisch, gaan sommige een rots om dus ik met mn tank erachteraan. :puh:

Haha, dat is de enige manier waarop het voor mij nog een uitdaging is :engel: Heb 't ook wel eens gehad dat iemand op een rots ging liggen, maar juist zo dat ik met m'n tank constant over 'm heen reed. :')

Link to comment
Delen op andere websites

Is dit Double XP weekend nou voor Premium mensen alleen of ook voor mensen die niet extra betalen?

Als je op battlelog kijkt staat het er ook groot :puh:

Anyway

Van

Naar

Staat op Battelog dat er Double XP is ja maar ik snap nou niet wanneer er double XP is voor Premium mensen en voor normale mensen, staat ook nergens.

Link to comment
Delen op andere websites

Meer mensen die het ook leuk vinden om met je tank achter voetvolk aan te rijden?

Dat is soms zo komisch, gaan sommige een rots om dus ik met mn tank erachteraan. puh2.gif

Haha, dat is de enige manier waarop het voor mij nog een uitdaging is hypocrite.gif Heb 't ook wel eens gehad dat iemand op een rots ging liggen, maar juist zo dat ik met m'n tank constant over 'm heen reed. :')

:schater:

En nee ik ken die quadbike glitch niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het ideaal om met iemand samen te spelen. Ik doe soms met een vriend van mij samen. Ik vlieg en hij fixt mijn heli steeds. Perfecte combi. Iemand zin om dit ook met mij te doen? PS3 naam soulramon.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie nu ook een AM icoontje bij m'n profiel staan, denk dat het te maken heeft met de battlelog update die ze erop hebben gegooid.

http://battlelog.bat...54788338832927/

PS3 kan hem vanaf morgen al spelen. X360 moet tot 4 december wachten totdat de MP update eraan komt voor AM.

Ben benieuwd hoe die nieuwe scavenger game mode speelt. Moet hem toch zeker 3 keer winnen voor de Crossbow.

Nieuwe assignments zien er wel gaaf uit en haalbaar.

Bewerkt: door madviper
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...