Dipsie8 Geplaatst: 27 november 2012 Rapport Geplaatst: 27 november 2012 Maar dat is wel boosten; als DICE erachter komt en ze zijn in een slecht humeur () zouden ze je kunnen bannen... Reageren
Davedavy Geplaatst: 27 november 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2012 In een lege server gaan om wat punten te cappen? Dat moet fun zijn! Het sarcasme springt eruit Reageren
kelwin Geplaatst: 27 november 2012 Rapport Geplaatst: 27 november 2012 (bewerkt) Maar dat is wel boosten; als DICE erachter komt en ze zijn in een slecht humeur ( ) zouden ze je kunnen bannen... Ik doe het in me eentje, het is dus geen ''boosten'' In een lege server gaan om wat punten te cappen? Dat moet fun zijn! Het wordt ontiegelijk saai, maar het is het zeker waard. Ik ben nu gelijk gevechtsklaar met die 2 voertuigen hier; unlocks van die match Bewerkt: 27 november 2012 door kelwin Reageren
moechy Geplaatst: 2 december 2012 Rapport Geplaatst: 2 december 2012 Hmm heb het gisteren gekocht, het duurt enkel ontieglijk lang om te updaten... Ik startte het op, op men ps3 en moest meteen een update doen, ondertussen aan 20% en nog 113minuten resterend.. Reageren
kelwin Geplaatst: 3 december 2012 Rapport Geplaatst: 3 december 2012 mensen kunnen al Aftermath spelen? http://screencap.net/f/29658dde.png Reageren
Davedavy Geplaatst: 3 december 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2012 (bewerkt) Werkelijk... Een update van 4 Gig? Waar is die voor nodig, ik heb gister nog gespeeld dus een update van 4GB direct is niet echt fijn.. Edit: Jeej.. Geen schijfruimte meer, top dit Kan dus niet meer spelen. Bewerkt: 3 december 2012 door Davedavy Reageren
moechy Geplaatst: 3 december 2012 Rapport Geplaatst: 3 december 2012 Waar moet ik btw men code invoeren om men account te activeren? Reageren
Davedavy Geplaatst: 3 december 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2012 Dat heet een DLC Ik dacht dat ze allemaal al uit waren Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 3 december 2012 Rapport Geplaatst: 3 december 2012 Lol, dave, nee, nu krijgen we Aftermath, End Game komt in Maart. Reageren
moechy Geplaatst: 3 december 2012 Rapport Geplaatst: 3 december 2012 Hmm kan men code maar niet inlossen, ligt dit aan het onderhoud dat ze aan het PSN network aan het doen zijn? Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 3 december 2012 Rapport Geplaatst: 3 december 2012 Daarom, mensen, koop je BF3... lama. Moechy, ik denk dat het PSN er uit ligt of, moet je het niet in BF3 invullen? Ik weet er nix van, aangezien ik de digitale versie via PSS heb (Store) Reageren
moechy Geplaatst: 3 december 2012 Rapport Geplaatst: 3 december 2012 Ik kan het ofwel via codes inlossen of via BF3 zelf doen, maar geeneen van de 2 werkt. Reageren
moechy Geplaatst: 3 december 2012 Rapport Geplaatst: 3 december 2012 Dat er maintenance aan het PSN bezig is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.