Jump to content

Battlefield 3


Davedavy

Recommended Posts

Hmm in Rock and a Hard place, is de stinger verdwenen door de update.. duh.gif

Kan ik eerst uitvogelen hoe ik die update verwijder om dan even voorbij die missie te gaan om daarna terug die kut update te downloaden...

Wat een probleemgame sinds die nieuwe update...

Verwijder ik de update, nu start de hele missie niet eens meer. duh.gif

Dus uiteindelijk is het gelukt,

Wil ik nu de update terug installeren, wat denk je 280minuten resterend... EA heeft toch lekker gefaald op dit vlak hoor.

Uiteindelijk alles in orde :7.

Hoeveel voertuigenmaps zitten er eigenlijk in de multiplayer?

Bewerkt: door moechy
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    146

  • StijnGTA

    88

  • .Timothy

    77

  • Shotyoudie

    70

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bijna alle mappen behalve die van Close Quarters en operation metro hebben voertuigen. Ligt aan de gamemode welke voertuigen er zijn, Conquest heeft natuurlijk de meeste voertuigen.

Maar het is inderdaad een probleemgame sinds die nieuwe update. Bij Scavenger spawn aan het begin van de game gewoon samen met de vijand op één plek, leuk 1 tegen 6 direct, alleen ja met een proppenschietertje waar je mee begint niet echt ideaal. Progress bars van je classes worden niet zichtbaar tijdens spelen.

En ik maar denken dat na die 1,5 gig MP update alles van AM er al op stond, maar nee daar moest nog eens 1,5 gig voor nodig zijn.

Mappen zijn wel leuk, af en toe een na schok, alleen ja erg chaotisch vanwege de vele verdiepingen die je hebt. Gelukkig heb ik scavenger al drie keer gewonnen dus de crossbow is gehaald, alleen nog even zorgen dat ik 200 wapens op pak in scavenger voor die assignment en daarna niet meer spelen.

Crossbow is leuk alleen lastig mee te schieten, is meer close quarters wapen met normale pijlen.

Link to comment
Delen op andere websites

Conquest stopt als de tickets van één van de twee teams op zijn, of, mocht je Conquest Assault spelen (kan alleen op de Back to Karkand-maps), als één team gefullcapped is. Dat wil zeggen dat alle vlaggen van dat team gecapt zijn, en iedereen dood is (waardoor dus geen vlaggen meer ingenomen kunnen worden). De tickets zullen in dat geval in een snel tempo omlaag gaan. Normaliter zullen tickets alleen verdwijnen als iemand helemaal dood is (en niet gerevived kan worden), of als één team een overhand aan vlaggen heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...