Jump to content

Battlefield 3


Davedavy

Recommended Posts

Metro ≠ Battlefield 3.. In ieder geval het is niet te vergelijkbaar met een gemiddeld potje op een andere map puh2.gif

Ik suck overal hoor :7 Op een of andere manier hebben ze mij altijd sneller door dan ik hem :7.

Dat komt wel als je wat meer speelt, probleem is dat de meeste al een tijd spelen dus ze weten al waar ze moeten kijken.

Wie speelt er trouwens aftermath?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    146

  • StijnGTA

    88

  • .Timothy

    77

  • Shotyoudie

    70

Top Posters In This Topic

Posted Images

Erger me werkelijk DOOD! Zit je in een heli en dan vliegt de piloot in het water, echt HEEL erg frustrerend.

Weet je zeker dat die piloot er niet gewoon uit is gesprongen en jij dat niet door hebt? :7

100% Zeker, gebeurde me 5 keer in één game, en lijkt me sterk dat ze in het water uitstappen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het spel ook nog, maar ik heb geen zin om het weer te installeren en dat hele origin gedoe, met al die websites enzo.Waar is die goede oude tijd, zoals mta of cod4 dat je binnen 1 minuut kon spelen... :bonk:

Als een ontwikkelaar zo slim was dat systeem terug te brengen zou dat nog wel eens een succes kunnen worden :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het spel ook nog, maar ik heb geen zin om het weer te installeren en dat hele origin gedoe, met al die websites enzo.Waar is die goede oude tijd, zoals mta of cod4 dat je binnen 1 minuut kon spelen... :bonk:

Als een ontwikkelaar zo slim was dat systeem terug te brengen zou dat nog wel eens een succes kunnen worden :puh:

Ik denk het ook, dat is zeker een pluspunt van die games.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja inderdaad. Binnen een druk op de knop zat je destijds op de servers van bf2. (Ah good times.) Dat vond ik echt een van de mooiste coöperatieve spellen die ik heb gespeeld. Later werd het laden van de EA server op BF2 ( vooral bij die 1.5 patch ) steeds langer en langer helaas.

Link to comment
Delen op andere websites

een van de mooiste coöperatieve spellen die ik heb gespeeld.

Precies, zeer jammer dat je nu niet meer gewoon een map kunt spelen met een team tegen het vijandig team zoals in MP met bots in SP. Dat had ik véél liever gehad dan een campaign. En natuurlijk, die CO-OP modus was ook erg leuk om met een paar vrienden te spelen tegen bots. Ik hoop echt dat dit systeem terug komt in BF4, maar die kans lijkt me 1 op de 1000.

Link to comment
Delen op andere websites

een van de mooiste coöperatieve spellen die ik heb gespeeld.

Precies, zeer jammer dat je nu niet meer gewoon een map kunt spelen met een team tegen het vijandig team zoals in MP met bots in SP. Dat had ik véél liever gehad dan een campaign. En natuurlijk, die CO-OP modus was ook erg leuk om met een paar vrienden te spelen tegen bots. Ik hoop echt dat dit systeem terug komt in BF4, maar die kans lijkt me 1 op de 1000.

Ik speelde altijd de AIX-mod met bots :clown:

ps. ik vraag me af of ik BF3 op mn oude 8600gts kan runnen :puh:

Edit: meh, zal wel weer niet ( mn nieuwere 9800gtx is kaduuk gegaan )

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...