Jump to content

Battlefield 3


Davedavy

Recommended Posts

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    146

  • StijnGTA

    88

  • .Timothy

    77

  • Shotyoudie

    70

Top Posters In This Topic

Posted Images

Niet overdrijven he, blackops. Ik heb een HD5670 (wat volgens de winkel even goed is als een 9800GT, maar in de realiteit slechter) en draai BF3 op hoge resolutie low met gemiddeld 50 FPS, en als ik niet op drukke servers speel kan ik daar wel medium van maken.

Een 8600GT zal het misschien wel op low aankunnen, maar dat zal inderdaad nipt zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

ik kon met de 9800 gtx alles op hoog afspelen met een fps van 25 a 30 ( moet wel zeggen dat het de 1GB versie is )

Edit: ps. ik pleurde wel altijd dingen zoals ambient occlusion uit ( ik weet niet of bf3 dat heeft :puh: )

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hallo allemaal,

Al sinds de release heb ik Battlefield 3 in het bezit voor de PS3. Ik heb een tijd geleden 'premium' gekocht, waarmee ik alle DLC's kan downloaden en dus niet apart hoef te kopen.

Nu ben ik bezig om alle assignments te halen, waaronder de 'Rambo' assignment. De doelen die je moet behalen voordat je deze assignment hebt voltooid zijn als volgt:

- Get 20 kills in one round.

- Get 10 kills without dying.

- Get 5 multi-kills.

Nu is het mij gelukt om de bovenste 2 te halen, maar die multi-kills zijn mij te moeilijk. Je moet namelijk binnen 1sec minimaal 4 mensen doden voor een multi-kill. En dat 5x in een normaal online potje. Nou, mij lukt het niet. Nu vroeg ik me dus af of er mensen zijn die me willen helpen hierbij. Het plan is dus om dan op een bepaald punt af te spreken op een map, en dan leg ik daar c4 neer en dat ik zo mijn multi-kills krijg. Natuurlijk wil ik hierna andere helpen om deze of een andere assignment te behalen.

Dus... Wie meldt zich aan? Ik zou het erg op prijs stellen en het word misschien zelfs gezellig ook. icon_mrgreen.gif

Mijn psn-ID is: wheresoldier

Als er 4 mensen zijn, dan bespreken we wel waar en wanneer enz..

Alvast Merry Christmas!

>>> Door Svenie: Topic kan perfect samen met het centraal BF3 topic, bij deze dus ook samengevoegd.<<<

Want? -_-''

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

voordelen zijn: 5 dlc's zijn daar mee goedkoper dan wanneer je ze apart koopt. meer dubbel xp dagen, straks van 1 tot 6 januari. iets meer assignments die zwarte dog tags opleveren, best mooie ook. voor de rest krijg je toegang tot extraas via battlelog.

Dat zijn eigenlijk de enige dingen die premium onderscheiden, je krijgt eerder toegang tot de dlc. Ik heb het gedaan omdat je dan goedkoper uit ben met halen van dlc als je ze allemaal wilt. Maar ik speel ze niet allemaal meer. Nu alleen nog maar back to karkand en aftermath.

ervaringen, ja lastig. Het is namelijk gewoon normaal bf3 met voordelen, meer niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dat is het me geen 40 euro waard :( Bedankt voor jullie hulp :)

Je kan jezelf de vraag stellen of je alle dlc interessant vind. als je er 1 of 2 niet wil dan is premium geen optie dan is het te duur voor de normale prijs.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou mij PC Batllefield op ultra kunnen draaien?

Rapport van Sam Fober's computer

Uitgevoerd op 27-12-2012, 21:43:50

[table=border] computer.gifComputer|Fabrikant:|MSI

|Computermodel:|MS-7756

|Computernaam:|SAM-FOBER (in werkgroep WORKGROUP)

|Systeemtype:|x64 (64-bits) systeem

empty.gif

motherboard.gifMoederbord|Fabrikant:|MSI

|Model:|H77MA-G43 (MS-7756)

|BIOS Fabrikant:|American Megatrends Inc.

|BIOS Model:|BIOS Date: 10/19/12 15:31:22 Ver: 04.06.05, versie V1.9

|Aansluitingen:|J6B2 (Vrij), J6B1 (Gebruikt), J6D1 (Gebruikt), J7B1 (Vrij), J8B4 (Vrij), J8D1 (Vrij), J8B3 (Vrij)

|Poorten:|J1A1 (Muis), J1A1 (Toetsenbord), J2A2A (Serieel), J3A1 (USB), J3A1 (USB), J5A1 (Netwerk), J9A1 - TPM HDR (Geen), J9C1 - PCIE DOCKING CONN (Geen), J2B3 - CPU FAN (Geen), J9E2 - MDC INTPSR (Geen), J9E4 - MDC INTPSR (Geen), J9E1 - SCAN MATRIX (Geen), J9G1 - LPC SIDE BAND (Geen), J8F1 - UNIFIED (Geen), J1G6 - AC JACK (Geen), J1G7 - BATT B (Geen), J1H1 - BATT A (Geen), J7H2 - SATA PWR (Geen), J7H1 - SATA PORT2 (Geen), J7J3 - SATA PORT1 (Geen), J8J1 - SATA PORT0 (Geen), J4J1 - ATX PWR (Geen)

empty.gif

processor.gifProcessor|Model:|Intel® Core i5-3570K CPU @ 3.40GHz (Quad Core)

|Kloksnelheid:|3401 MHz

|Socket & Cache(s):|SOCKET 0, 1024 KB L2 Cache, 6144 KB L3 Cache

empty.gif

memory.gifGeheugen|Grootte:|8142 MB RAM

|Type(s):|4096 MB RAM (DDR3-1333 PC3-10700 666 MHz, DIMM), 4096 MB RAM (DDR3-1333 PC3-10700 666 MHz, DIMM)

empty.gif

harddisk.gifHardeschijf|Bestandstype(s):|NTFS (C:)

|Grootte:|931,17 GB (931,17 GB (C:) )

|Vrije ruimte:|819,77 GB (819,77 GB (C:) )

empty.gif

drives.gifStations|Type(s):|C: Lokale harde schijf, E: Verwisselbare schijf, F: Onbekend

|Model(len):|C: ST31000524AS IDE, E: Onbekend, F: HL-DT-ST DVDRAM GH24NS95

empty.gif

soundcard.gifGeluidskaart|Fabrikant:|Realtek

|Model:|Realtek High Definition Audio

empty.gif

videocard.gifVideokaart|Model:|NVIDIA GeForce GTX 660 Ti

|Beeldprocessor:|GeForce GTX 660 Ti (0x1183)

|Geheugengrootte:|-2048 MB VRAM

|Stuurprogramma:|nvd3dumx.dll,nvwgf2umx.dll,nvwgf2umx.dll,nvd3dum,nvwgf2um,nvwgf2um, versie 9.18.13.1070

empty.gif

display.gifBeeldscherm|Fabrikant:|(Standaardbeeldschermtypen)

|Model:|Algemeen PnP-beeldscherm

|Schermresolutie:|1920x1080 (Breedbeeld 16:9 WXGA Full HD 1080p/i)

|Kleurdiepte:|Onbekend

|Frequentie:|Onbekend

empty.gif

mouse.gifMuis|Fabrikant:|(standaardsysteemapparaten)

|Model:|USB-invoerapparaat

|Aantal knoppen:|2

|Aansluiting:|USB

empty.gif

keyboard.gifToetsenbord|Model:|USB-invoerapparaat

|Type:|Uitgebreid (101 of 102 toetsen)

|Functietoetsen:|12

empty.gif

networkcard.gifNetwerkkaart|Model(len):|Draadloze netwerkadapter AR938x van Qualcomm Atheros (Ethernet 802.3), Realtek PCIe GBE Family Controller (Ethernet 802.3)

|Adressen:|IP: 192.168.2.4, MAC: 64:70:02:1C:9B:E3, DHCP: 192.168.2.254

empty.gif

directx.gifDirectX|Versie:|9.0c

empty.gif

operatingsystem.gifBesturingssysteem|Naam:|Microsoft Windows 8

|Versie:|6.2.9200

|Service Pack:|Geen [/table]

info.gifGegenereerd door fkinfotl.gifFlitskikker InfoTool (Versie 3.1.0.136)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...