kelwin Geplaatst: 1 januari 2013 Rapport Geplaatst: 1 januari 2013 http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/52235961/1/262745513/ Reageren
Davedavy Geplaatst: 2 januari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2013 Kun je met een javelin ook locken op helikopters? Of puur op land voertuigen? Reageren
.Timothy Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Geplaatst: 2 januari 2013 Jawel, maar dan moet er wel een SOFLAM op zijn gericht Anders werkt 't niet. Reageren
Davedavy Geplaatst: 2 januari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2013 Die kans is klein Ik denk dat de Stinger dan handiger is, aangezien je 9/10 keer toch wel gespot word door de tank. Ook zeer irritant zijn de jets die de heli's neer proberen te schieten, het is best moeilijk je daar tegen te verdedigen als ze geen hittegevoelige raketten gebruiken. Reageren
kelwin Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Geplaatst: 2 januari 2013 Ik heb dit unieke ding gevonden in de missie ''night shift''. Het is een PKP Pecheneg met PKS-07 X7 scope. Verder geen attachments. Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Geplaatst: 2 januari 2013 Net een lekker potje met Double XP gespeelt Reageren
FireFighter Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Geplaatst: 2 januari 2013 Ik heb nogsteeds geen reactie hahah. I'll try again: Wie wilt er met mij op de PS3 de assignment 'Rambo' halen? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 3 januari 2013 Rapport Geplaatst: 3 januari 2013 (bewerkt) Ik heb GTA IV BF3 niet op de PS3, maar ik kan je misschien aanraden om C4 op een vlag in Conquest Domination te leggen en te wachten tot er 4 spelers opstaan. ^^ Het is niet de meest sportieve methode, maar aangezien je op de PS3 niet met veel spelers op een server tegelijk kan spelen en je niemand vind om het met je te doen zie ik geen andere manier. >>> Door Svenie: GTA IV? <<< Edit: :$ Bewerkt: 3 januari 2013 door Hanneswasco Reageren
GolfG60 Geplaatst: 3 januari 2013 Rapport Geplaatst: 3 januari 2013 Zo, weer wat gespeeld en met dubbel XP gaat het ranken wel een stuk sneller gelukkig. Ben vandaag van mid-lvl 39 naar mid-41 gegaan, wil deze week lvl 44 worden voor de .44 Scoped. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 7 januari 2013 Rapport Geplaatst: 7 januari 2013 Is er nog een beetje activiteit op de multiplayer/de moeite waard om het spel te kopen? (PS3) Reageren
Wesley Geplaatst: 7 januari 2013 Rapport Geplaatst: 7 januari 2013 Is er nog een beetje activiteit op de multiplayer/de moeite waard om het spel te kopen? (PS3) Ik vind van wel! Er is nog GENOEG te doen op BF3 multiplayer op PS3! Mocht je het willen kopen, dan raad ik je wel aan om de premium versie te halen. Zo heb je wat meer mogelijkheden en krijg je alle uitbreidingen erbij. Reageren
Bodemloos Geplaatst: 13 januari 2013 Rapport Geplaatst: 13 januari 2013 Ja, de multiplayer kun je denk ik wel 1000+ uur mee vermaken. Reageren
Davedavy Geplaatst: 4 februari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2013 (bewerkt) Battlefield 3 Premium gevonden voor ¤25,- , ik betwijfel of het het waard is, zijn er echt super toffe maps bij of valt het tegen? Bewerkt: 4 februari 2013 door Davedavy Reageren
.Timothy Geplaatst: 4 februari 2013 Rapport Geplaatst: 4 februari 2013 Als je van grote, open maps houdt, dan zijn Bandar Desert en Death Valley wel vet. Voor close combat moet je niet bij mij zijn, want die Close Quarters had ik na een paar dagen al schoon genoeg van. De andere DLC's heb ik nog niet/weinig gespeeld.. Reageren
Davedavy Geplaatst: 4 februari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2013 Ik ga hem morgen gewoon aanschaffen, waarom niet zou ik zeggen. Bedankt voor de aanraders trouwens . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.