Jump to content

Battlefield 3


Davedavy

Recommended Posts

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    146

  • StijnGTA

    88

  • .Timothy

    77

  • Shotyoudie

    70

Top Posters In This Topic

Posted Images

Die kans is klein :( Ik denk dat de Stinger dan handiger is, aangezien je 9/10 keer toch wel gespot word door de tank. Ook zeer irritant zijn de jets die de heli's neer proberen te schieten, het is best moeilijk je daar tegen te verdedigen als ze geen hittegevoelige raketten gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb GTA IV BF3 niet op de PS3, maar ik kan je misschien aanraden om C4 op een vlag in Conquest Domination te leggen en te wachten tot er 4 spelers opstaan. ^^ Het is niet de meest sportieve methode, maar aangezien je op de PS3 niet met veel spelers op een server tegelijk kan spelen en je niemand vind om het met je te doen zie ik geen andere manier. puh2.gif

>>> Door Svenie: GTA IV? <<<

Edit: :$

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Is er nog een beetje activiteit op de multiplayer/de moeite waard om het spel te kopen? (PS3)

Ik vind van wel! Er is nog GENOEG te doen op BF3 multiplayer op PS3! Mocht je het willen kopen, dan raad ik je wel aan om de premium versie te halen. Zo heb je wat meer mogelijkheden en krijg je alle uitbreidingen erbij.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Als je van grote, open maps houdt, dan zijn Bandar Desert en Death Valley wel vet. Voor close combat moet je niet bij mij zijn, want die Close Quarters had ik na een paar dagen al schoon genoeg van. De andere DLC's heb ik nog niet/weinig gespeeld..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...