Hanneswasco Geplaatst: 5 februari 2013 Rapport Geplaatst: 5 februari 2013 Het is maar net wat je graag hebt. Ik vind de Close Quarters maps super, ideaal als je gewoon wat wilt rondlopen zonder na te denken en iedereen die je tegenkomt neer te schieten. Ik houd ook van voertuigenactie, maar vind de Armored Killed maps maar niets, de klassieke Caspian Border, Operatorion Firestorm of Gulf of Oman zijn veel leuker. Aftermath zegt me ook niets, buiten een grappige crossbow heb ik er niet veel aan. Maar over het algemeen is BF3 premium wel de moeite waard, zeker voor 25 euro. Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 5 maart 2013 Rapport Geplaatst: 5 maart 2013 Ik ga binnenkort Battlefield 3 Limited Edition kopen via Marktplaats voor 20 euro maar nu las ik dat je een code moet hebben om te kunnen spelen online, kan ik dan nog online met die limited edition of niet? Dit gaat trouwens over de Xbox 360 versie Reageren
3L1077 Geplaatst: 5 maart 2013 Rapport Geplaatst: 5 maart 2013 Als je gewoon een code invoert toch wel? Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 5 maart 2013 Rapport Geplaatst: 5 maart 2013 Ja maar wat als die gebruikt is? Als ik dan een nieuwe code koop krijg ik dan nog die limited edition map packs of niet? Reageren
3L1077 Geplaatst: 5 maart 2013 Rapport Geplaatst: 5 maart 2013 Als je een gebruikte limited edition een nieuwe code invoeren bedoel je? Dat kan volgens mij? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 12 maart 2013 Rapport Geplaatst: 12 maart 2013 En sinds vandaag is End Game, de laatste DLC voor BF3, uit voor Premium spelers op Xbox 360 en PC (een weekje later dan die op de PS3). Wat zijn jullie eerste indrukken? De vorige DLC's, en dan vooral Aftermath en Armored Kill, vond ik niet zo bijzonder en had van End Game niet veel anders verwacht, maar ik ben aangenaam verrast! Capture the Flag is een heerlijke gamemode, de dirtbikes rijden heerlijk, Air Superiority is zalig aangezien je niet zo goed hoeft te zijn om beter te zijn dan de helft van de server en de maps zijn er toch wel weer adembenemend uit. Reageren
kelwin Geplaatst: 12 maart 2013 Rapport Geplaatst: 12 maart 2013 Wil ik net als altijd als er een DLC uitkomt in een lege server ff kutten, krijg je dit bij een server: Sirieus? Reageren
kelwin Geplaatst: 12 maart 2013 Rapport Geplaatst: 12 maart 2013 Kwil et niet eens weten Jammer dat de maps van ENd Game niet echt geschkt zijn voor sniping, De maps zijn nogal plat Reageren
Faenty. Geplaatst: 5 april 2013 Rapport Geplaatst: 5 april 2013 Ik heb een vraag over battlelog; als jeeen potje hebt gespeeld dan staat er in de ranklijst op battlelog van dat potje Sq en daaronder soms letters en soms niet, wat betekent dit? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 5 april 2013 Rapport Geplaatst: 5 april 2013 Dat is de squad waarin de speler zat. En als het een gouden kleurtje heeft is het de beste squad van het team. Reageren
GTA_Michael Geplaatst: 2 mei 2013 Rapport Geplaatst: 2 mei 2013 Hey jongens, is het het nog waard om BF3 nu nog te kopen. Of kan ik beter wachten op BF4? Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 2 mei 2013 Rapport Geplaatst: 2 mei 2013 Hij is het zeker waard. Wordt nog genoeg gespeeld op de multiplayer Reageren
GTA_Michael Geplaatst: 2 mei 2013 Rapport Geplaatst: 2 mei 2013 Dan ga ik hem van de week bestellen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.