Jump to content

Battlefield 3


Davedavy

Recommended Posts

Het is maar net wat je graag hebt. Ik vind de Close Quarters maps super, ideaal als je gewoon wat wilt rondlopen zonder na te denken en iedereen die je tegenkomt neer te schieten. Ik houd ook van voertuigenactie, maar vind de Armored Killed maps maar niets, de klassieke Caspian Border, Operatorion Firestorm of Gulf of Oman zijn veel leuker. Aftermath zegt me ook niets, buiten een grappige crossbow heb ik er niet veel aan. Maar over het algemeen is BF3 premium wel de moeite waard, zeker voor 25 euro. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    146

  • StijnGTA

    88

  • .Timothy

    77

  • Shotyoudie

    70

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ga binnenkort Battlefield 3 Limited Edition kopen via Marktplaats voor 20 euro maar nu las ik dat je een code moet hebben om te kunnen spelen online, kan ik dan nog online met die limited edition of niet?

Dit gaat trouwens over de Xbox 360 versie

Link to comment
Delen op andere websites

En sinds vandaag is End Game, de laatste DLC voor BF3, uit voor Premium spelers op Xbox 360 en PC (een weekje later dan die op de PS3). Wat zijn jullie eerste indrukken? De vorige DLC's, en dan vooral Aftermath en Armored Kill, vond ik niet zo bijzonder en had van End Game niet veel anders verwacht, maar ik ben aangenaam verrast! Capture the Flag is een heerlijke gamemode, de dirtbikes rijden heerlijk, Air Superiority is zalig aangezien je niet zo goed hoeft te zijn om beter te zijn dan de helft van de server en de maps zijn er toch wel weer adembenemend uit.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...