Jump to content

Battlefield 3


Davedavy

Recommended Posts

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    146

  • StijnGTA

    88

  • .Timothy

    77

  • Shotyoudie

    70

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ligt het aan mij of speelt vrijwel iedereen uitsluitend Canals? Ik heb nog niet zo heel veel uurtjes in de multiplayer zitten, maar de servers met 'open' maps zijn behoorlijk schaars...

Link to comment
Delen op andere websites

Ligt het aan mij of speelt vrijwel iedereen uitsluitend Canals? Ik heb nog niet zo heel veel uurtjes in de multiplayer zitten, maar de servers met 'open' maps zijn behoorlijk schaars...

TDM Canals is inderdaad zeer populair, maar er zijn nog genoeg andere servers te vinden hoor. Als je enkel Hardcore wilt spelen dan heb je een wat minder open groot menu aan servers, maar als je Normal wilt spelen dan vind je meestal wel een server voor elke mode + map.

Open maps zijn er toch meer dan genoeg? Ik speel zelf erg veel in de zogenaamde 'fly maps' en nog nooit echt moeite gehad met een server te vinden daarvoor. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Canals is op zich een prima map hoor, maar ik word constant in mijn rug geschoten. Iedereen rent chaostisch door elkaar, dat is misschien ook wel de charme van de map, maar ik beweeg me het liefst rustig en oriënterend voort. Wake Island, Kharg Island en Caspian Border zijn mooie (open) maps, alleen die servers zijn naar mijn idee vaak lang zo vol niet. Of zijn er specifieke gamemodes (naast TDM) die populair zijn op die maps?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat vinden jullie trouwens van de server browser die niet in het spel zelf zit maar die je eigenlijk moet openen met je web browser? Vind het niet zo handig werken en een fatsoenlijke server zoeken kan soms wel relatief lang duren. :puh: In de Xbox versie zit er wel een echte server browser, waarom dan op PC niet? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er geen problemen mee, het is erg handig om een server te zoeken zodat je terwijl ook genoeg andere dingen kan doen en met anderen makkelijk kan chatten. Langs de andere kant duurt het wat langer om naar een nieuwe server te gaan aangezien het spel dan altijd moet afgesloten worden en opnieuw opgestart worden. Al heb ik daar een trucje voor gevonden. Als je gewoon alt-tabbed en je spel dus in de achtergrond laat open staan kan je via Battlelog ook gewoon een nieuwe server joinen en wordt je automatisch doorgeschakeld en gaat het een pak sneller. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Kleine dingetjes kunnen voor mij een (game)ervaring maken of breken. Ik wil zo vlot mogelijk in een server zitten, dus een server browser in-game geniet dan ook mijn voorkeur. Anderszijds is battlelog natuurlijk meer dan enkel een server browser, maar ik blijf het hoe dan ook een omslachtig systeem vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben het helemaal mat Matthijs eens. Heb het spel voor PS3, en na falen op de PS3 ook nog gekocht voor de PC. Vond dat op de PS3 veel handiger, ook omdat bij mij Battlelog af en toe wat vreemd doet en het laden duurt behoorlijk lang :(

Link to comment
Delen op andere websites

Had ik vandaag: vijandelijke tank rijdt vlakbij vijandelijk mijnen, ik schiet met mn M40 een kogel richting een van de mijnen, de mijnen exploderen en vijandelijke tank is vernietigt en een kill met mn sniper rifle :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had vandaag en gisteren Road-Kills met een Jet haha. Na wat oefenen zit ik op ongeveer 5 kills. En ohja 1 haatmail. :7

Overigens ben ik opzoek naar mensen om samen mee te spelen. Feel free to add me (PS3): wheresoldier. Als je een headset heb zou het ook leuk zijn maar hoeft niet. :)

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...