Faenty. Geplaatst: 15 juni 2013 Rapport Geplaatst: 15 juni 2013 Nope, er staat gewoon dat je het in de ingame store moet kopen. Helaas. Anders probeer ik maandag wel ff de customer service want volgens mij is het tm maandag Reageren
kelwin Geplaatst: 17 juni 2013 Rapport Geplaatst: 17 juni 2013 10 jaar oude baby's als admins..: http://screencap.net/f/29fa8289.png -_- Reageren
blackops Geplaatst: 13 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2013 Regel 1 voor attachments Grip + HB = Grip + iets anders = iets anders + HB = Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2013 blackops, probeer de G3A3 anders eens uit, dan heb je de uitzondering op de regel! De foregrip maakt de spreak alleen maar hoger en horizontale recoil heb je niet, en de heavy barrel maakt het wapen toch een stuk krachtiger. Reageren
NicolaB Geplaatst: 13 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2013 Net Battlefield 3 gekocht... Doet ie het 15 minuten. Sluit ik hem af, start ie niet meer op... Nu start ie de hele tijd niet meer op en loopt mijn PC vast. Ik denk persoonlijk dat het aan de grafische instellingen van BF3 ligt, of aan die vervelende cloud. Aan m'n videokaart zou het niet moeten liggen, want in dat kwartiertje speelde ik alles op Ultra met 60 fps. Wat ik gedaan heb: * BF3 gerepareerd * BF3 herdownload en geherinstalleerd. * Cloud gegevens niet meer toevoegen (ik weet niet hoe je ze verwijderd) Reageren
blackops Geplaatst: 13 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2013 Cloud kan je uitzetten Ik kan je mijn cfg sturen if you want Reageren
kelwin Geplaatst: 16 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2013 Snipe ik een andere sniper die in haar basis zit, wordt ik gebanned vanwege baserape, leuk joh: wijven die admin zijn in servers Reageren
ZeroJens Geplaatst: 16 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2013 Welke soorten maps zijn er eigenlij kallemaal als je battlefield 3 premium koopt? En is er veel verschil van MW3 enzo? Reageren
blackops Geplaatst: 17 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2013 (bewerkt) En is er veel verschil van MW3 enzo? Het is alleen maar 100 keer beter Uhm, je het grote maps (AK) Kleine maps (CQ) City maps (AM) En BFBC2 style maps (EG) Snipe ik een andere sniper die in haar basis zit, wordt ik gebanned vanwege baserape, leuk joh: wijven die admin zijn in servers Beat this Bewerkt: 17 oktober 2013 door blackops Reageren
ZeroJens Geplaatst: 17 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2013 (bewerkt) en van besturing ongeveer hetzelfde en zelfde te richten enzo? Vind de grote jungle maps wel leuk er aan deze zitten toch ook in de premium editie? (kan het bij bol.com met men kortingsbon van gta v kopen voor 35 euro ) Bewerkt: 17 oktober 2013 door ZeroJens Reageren
blackops Geplaatst: 17 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2013 Welk systeem speel je? De AK maps zijn te groot voor 24 man Reageren
ZeroJens Geplaatst: 17 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2013 ik speel op ps3. Maar vraag me af hoe het met de wapens zit is dit veel anders dan mw3? Schieten , upgraden , classes maken? Reageren
NicolaB Geplaatst: 19 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2013 Cloud kan je uitzetten Ik kan je mijn cfg sturen if you want Oke. Ik hoop dat dat helpt... Ik geef je wel een berichtje in je GTAForum inbox, dan kunnen we daar er verder over spreken Reageren
MisterDM Geplaatst: 20 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2013 Ik heb een probleem met Battlefield 3 Premium Edition, ik heb het spel vrijdag gekocht. Ik heb me geregistreerd bij Orgin maar daar is wat fout gegaan, en dat is de reden waarom ik het niet kan spelen. Ik wil proberen om het account te deactiveren en het spel opnieuw te downloaden met de code's voor Battlefield 3 Limited Edition en de maps en wapens die daar bij horen. Kan ik die code's dan opnieuw gebruiken of moet ik die opnieuw kopen en waar en hoe kan je die code's dan kopen? Ik wil misschien terug met het spel naar GameMania waar ik het gekocht heb, en vragen om meer info. Als jullie me kunnen helpen, alvast bedankt daarvoor Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2013 Kut spel. Geef mij maar Call of Duty. Niet zo ingewikkeld. Je komt dat multiplayer binnen van BF3 als nieuweling. Je zoekt een beetje hoe alles werkt maar wordt elke keer weer vermoord. Maar Call of Duty. Als ik daar binnen kom eindig ik altijd of 1e, 2e of 3e. Zowieso top 3. Ben nooit een Battlefield fan geweest. Vond alleen 1943 leuk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.