johanhummer Geplaatst: 23 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2013 Kut spel. Geef mij maar Call of Duty. Niet zo ingewikkeld. Je komt dat multiplayer binnen van BF3 als nieuweling. Je zoekt een beetje hoe alles werkt maar wordt elke keer weer vermoord. sorry hoor maar dit is echt een reactie van een speler, toen ik voor het eerst bf3 ging spelen had ik het na een tiental uren onder de knie Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 31 mei 2014 Rapport Geplaatst: 31 mei 2014 Thank you, noobs! Doordat Battlefield 3 gratis te downloaden is op Origin zijn er nu verschrikkelijk veel nieuwe spelers, die allemaal geen tot weinig ervaring hebben. Perfect dus om de beste stats te krijgen. Vandaag mijn record verbroken: 233 kills, 0 deaths. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 1 juni 2014 Rapport Geplaatst: 1 juni 2014 Zo hé, dat gaat mij niet lukken op de ps3. Reageren
Mrkwark Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Geplaatst: 3 juni 2014 Ik ga dan maar weer eens Bf 3 spelen Reageren
GTA-FTW Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Geplaatst: 3 juni 2014 (bewerkt) Ben een noob maar 27 kills 30 deaths met shotgun/knife Bewerkt: 3 juni 2014 door GTA-FTW Reageren
Davedavy Geplaatst: 3 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2014 Thank you, noobs! Doordat Battlefield 3 gratis te downloaden is op Origin Is BF3 nu permanent gratis? Reageren
GTA-FTW Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Geplaatst: 3 juni 2014 Thank you, noobs! Doordat Battlefield 3 gratis te downloaden is op Origin Is BF3 nu permanent gratis? Nee vandaag is de laatste dag om gratis te downloadn Reageren
GTA-FTW Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Geplaatst: 3 juni 2014 Nee morgen toch ook? Nee vandaag is de laatste dag Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Geplaatst: 3 juni 2014 Heb een paar dagen geleden Battlefield 3 bij Orgin gedownload. Ik ben normaal helemaal geen pc gamer en al he-le-maal geen first-person shooter fan. Toch moet ik zeggen dat, ondanks ik er nog meer weinig van snap en bak, ik Battlefield een redelijke leuke game vind en ik snap ook niet dat CoD (een afschuwelijke gamereeks) zo populair is. Dit is toch veel leuker? Reageren
GTA-FTW Geplaatst: 4 juni 2014 Rapport Geplaatst: 4 juni 2014 Heb een paar dagen geleden Battlefield 3 bij Orgin gedownload. Ik ben normaal helemaal geen pc gamer en al he-le-maal geen first-person shooter fan. Toch moet ik zeggen dat, ondanks ik er nog meer weinig van snap en bak, ik Battlefield een redelijke leuke game vind en ik snap ook niet dat CoD (een afschuwelijke gamereeks) zo populair is. Dit is toch veel leuker? COD is populair bij kinderen en bij mensen die geen tactiek willen in een game om te winnen Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 4 juni 2014 Rapport Geplaatst: 4 juni 2014 In CoD heb je soms ook een tactiek nodig hoor Reageren
GTA-FTW Geplaatst: 4 juni 2014 Rapport Geplaatst: 4 juni 2014 In CoD heb je soms ook een tactiek nodig hoor Niet heel erg vaak. In BF3 speel je voor objects en niet voor kills(of je speel TDM) en bij CoD speel je voor kills Reageren
Nyltje Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 Ik speel het nu regelmatig. (ook gratis gedownload) Meestal heb ik een k/d van 1. Ik moet nog wel ff leren vliegen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.