Jump to content

Battlefield 3


Davedavy

Recommended Posts

Ja, vliegen is ook mijn probleem. :puh:

Ik speelde een tijdje terug Co-op, en dan die vlieg missie met Mekane, en ik vloog eerst, h zei dat ik het niet kon. Mekane gaat, faalt ook hard... :7 Ik ben sowieso ook niet goed in vliegen op PC. In GTA kan ik met moeite een heli de lucht in krijgen.... :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    146

  • StijnGTA

    88

  • .Timothy

    77

  • Shotyoudie

    70

Top Posters In This Topic

Posted Images

9,99 leek mij geen verkeerde prijs.

Spijtig genoeg voor jou was die 2 weken geleden gratis en legaal van Origin te downloaden. ^_^ Maar het is en blijft mijn favoriete game (na bijna 3 jaar), dus het is zeker de moeite waard!

Link to comment
Delen op andere websites

9,99 leek mij geen verkeerde prijs.

Spijtig genoeg voor jou was die 2 weken geleden gratis en legaal van Origin te downloaden. ^_^ Maar het is en blijft mijn favoriete game (na bijna 3 jaar), dus het is zeker de moeite waard!

Dat wist ik, maar mijn pc trekt m niet en vind pc niet lekker gamen
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik heb een vraag over de game:

Als je in een vliegtuig (jet) zit dan kan je met je muis sturen. Het vervelende is dat je steeds met je muis moet slepen om een kant op te gaan. Is er nu een manier waardoor je je muis alleen naar een richting hoeft te verplaatsen om die richting op te gaan? Dus dat het net zo werkt als op een controller, dat je hem alleen een richting moet geven en als je terug naar het midden gaat niks doet. (hoop dat ik het goed uitgelegd hebt :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan bij je besturingsinstellingen een toets binden aan Throttle up (als ik het goed onthouden heb). De meesten binden de spatiebalk hieraan, zo kan je probleemloos loops maken. ;) Veel succes met het dogfighten!

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan bij je besturingsinstellingen een toets binden aan Throttle up (als ik het goed onthouden heb). De meesten binden de spatiebalk hieraan, zo kan je probleemloos loops maken. knipoog.gif Veel succes met het dogfighten!

Ja dat bedoel ik eigenlijk niet, dan kan ik net zo goed de pijl toetsen gebruiken. Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik hetzelfde als jou bedoel, hoor. Heb het ook even snel opgezocht en ik bedoelde Pitch up i.p.v. Throttle up. Dan kan je je muis gewoon draaien naar links/rechts en met de spatie ga je dan werkelijk die richting uit.

Ook zal de spatiebar standaard voor het schieten ingesteld staan, daar zal je hem dus even moeten unbinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik hetzelfde als jou bedoel, hoor. Heb het ook even snel opgezocht en ik bedoelde Pitch up i.p.v. Throttle up. Dan kan je je muis gewoon draaien naar links/rechts en met de spatie ga je dan werkelijk die richting uit.

Ook zal de spatiebar standaard voor het schieten ingesteld staan, daar zal je hem dus even moeten unbinden.

Ja het is een beetje moeilijk uit te leggen, maar ik heb toch maar even jouw manier uitgetest en die manier werkt lekker! Die gebruik ik nu ook. Bedankt voor de tip! :D Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ik heb een vraag. Als ik een server wil joinen, dan gaat ie ongeveer 10 minuten laden. Hoe komt dat?

Ik speel btw op de PC.

Misschien heb je sloom internet. Je kan hier zien hoe snel je internet is -> www.Speedtest.net

Je moet als je een server joint ook de game openen. Dat doet hij niet automatisch. Klik op alt + tab. Dan laadt hij sneller. (bij mij wel)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...