Davedavy Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 Weet iemand hoe ik deze pagina kan veranderen? ; Zelf zie ik geen /var/www/html map... Dit heb ik op mijn VPS en ik kan nergens het bestand vinden van die test page... Reageren
.Timothy Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 Het lijkt me handig om dat blokje eens goed door te lezen... Wellicht heeft de VPS provider je FTP account automatisch al in die www map geplaatst (als home folder). Het lijkt me handig om dan ook te vertellen welke mappenstructuur je tegenkomt als je inlogt bij de FTP account. Reageren
Davedavy Geplaatst: 3 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 (bewerkt) Ik heb er een screen van gemaakt. Zie bijlage: , ik moet SHH gebruiken om in te loggen , niet FTP Bewerkt: 3 maart 2011 door davedavy Reageren
Flitskikker Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 En wat als je één map omhoog gaat? Reageren
Davedavy Geplaatst: 3 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 (bewerkt) OMG?! Daar heb ik niet aan gedacht, harstikke bedankt! Edit; het is trouwens gelukt Bewerkt: 3 maart 2011 door davedavy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.