Zaishen Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 Hallo, Ik heb een vraagje: Welke voertuig heeft de meeste zitplaatsen? Zodat er veel mensen plaats kunnen nemen in dat voertuig Alvast bedankt voor uw antwoord. Groet, Zaishen Reageren
DevildemonNL Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 hey de voertuig met de meeste zitplaatsen is de bus. Greetz DevildemonNL Reageren
Zaishen Geplaatst: 3 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 hey de voertuig met de meeste zitplaatsen is de bus. Greetz DevildemonNL Kan je die in een garage bewaren in Los Santos? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 Alle auto's en alle andere voertuigen, kunnen in iedere garage. Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 Alle auto's en alle andere voertuigen, kunnen in iedere garage. Dat denk ik niet. Een trekker (zonder aanhanger) kan bij mij niet in elke garage vanwege de hoogte. Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 Je kan trucks, bussen en noem het maar op het makkelijkste parkeren in je vliegtuiggarage op verdant meadows ( CJ's vliegveld ) Die blijven namelijk even goed erin staan als vliegtuigen en andere voertuigen. Tevens zou een truck in CJ's garage in San Fierro wel passen, die garage is namelijk wat hoger en veel breder. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 De bus en coach passen de meeste in (Geloof Deze voertuigen past bijna overal in. Je moet hem alleen schuin erin zetten (Toevallig weet ik dat hij bij Grove STreet save house erin past) Reageren
520860 Geplaatst: 4 maart 2011 Rapport Geplaatst: 4 maart 2011 Je kan trucks, bussen en noem het maar op het makkelijkste parkeren in je vliegtuiggarage op verdant meadows ( CJ's vliegveld ) Die blijven namelijk even goed erin staan als vliegtuigen en andere voertuigen. Inderdaad, ik denk dat dat de beste optie is. In die hangar kan je heel wat kwijt. Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 4 maart 2011 Rapport Geplaatst: 4 maart 2011 Je kan trucks, bussen en noem het maar op het makkelijkste parkeren in je vliegtuiggarage op verdant meadows ( CJ's vliegveld ) Die blijven namelijk even goed erin staan als vliegtuigen en andere voertuigen. Inderdaad, ik denk dat dat de beste optie is. In die hangar kan je heel wat kwijt. Inderdaad, alleen spijtig dat er maximaal 4 voertuigen worden opgeslaan.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.