PrioX Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 (bewerkt) Ja, daar ben weer met een stomme vraag.. Om dit Forum goed te laten draaien moet Javascript aanstaan. Nu is het probleem dus dat hij uitstaat. Kan iemand mij vertellen hoe je Javescript aanzet zodat het Forum weer normaal doet? [table=header] Edit: Ik gebruik Opera als internet browser [/table] Bewerkt: 3 maart 2011 door PrioXCoMBo Reageren
Big Boss Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 Firefox: Extra » Opties » Inhoud » Javascript Inschakelen Reageren
PrioX Geplaatst: 3 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 Weet je toevallig ook hoe het werkt bij Opera? Reageren
Megadreams Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 Dat had je beter even vermeld natuurlijk. Bij Opera zal het volgens mij wel ongeveer hetzelfde zijn. Ik heb voor je even op google gezocht en ben op dit uitgekomen: klikje. Reageren
PrioX Geplaatst: 3 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 Dat had je beter even vermeld natuurlijk. Bij Opera zal het volgens mij wel ongeveer hetzelfde zijn. Ik heb voor je even op google gezocht en ben op dit uitgekomen: klikje. Ik had het inderdaad beter kunnen vermelden, sorry Ik heb gedaan wat er op die pagina stond.. Er gebeurd alleen niks. Er komt dus geen verandering. Ik heb het trouwens alleen op deze site Reageren
Incognation Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 Ik zal even in m'n geheugen moet graven omdat ik al langere tijd geen Opera meer heb. Volgens mij is het: Menu > Snelle voorkeuren > Javascript, die moet je dan aanklikken. Reageren
PrioX Geplaatst: 3 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 Ik heb zojuist mijn laptop opnieuw opgestart en het probleem is opgelost Bedankt voor jullie moeite Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 Hoe doe je dit met IE8? Ik kan namelijk ook geen youtubefilmpjes kijken op GTAF, dan zie ik een rood kruisje links in beeld van het desbetreffende filmpje... Reageren
Megadreams Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 Youtubefilmpjes zijn via Adobe Flash Player. Deze moet je eens downloaden van adobe.com. Voor javascript aan te zetten in Internet Explorer kan je ook terecht op dezefde website als ik eerder in dit topic vermelde. Namelijk deze. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.