edgardn123 Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 ik zou zeggen die van Ray Boccino, iemand die veel met de storyline te maken heeft. geeneens een excututie....... Reageren
benhelsloot Geplaatst: 4 maart 2011 Rapport Geplaatst: 4 maart 2011 ik weet niet zeker maar volgens is er niet eens een ped van ray alleen die maffia mensen zitten in die auto's Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 4 maart 2011 Rapport Geplaatst: 4 maart 2011 ik weet niet zeker maar volgens is er niet eens een ped van ray alleen die maffia mensen zitten in die auto's Er is wel een ped van Ray in die missie, als je de auto van Ray een tijdje volgt zullen ze stoppen om te tanken. Iedereen stapt uit om de boel te bewaken en te tanken, behalve Ray. Die blijft in zijn auto zitten. Reageren
benhelsloot Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 van brian als je hem tegen komt als random Reageren
Lord-Vortex Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 Die van: Mikhail Faustin Vladimir Glebov + Ray Bulgarin had van mij wel dood mogen zijn. Reageren
stibie Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 Die van playboy X of dwayne. ze zouden alle 2 wel spectaculairder mogen zijn Reageren
whoeveriam0iam14222 Geplaatst: 8 maart 2011 Rapport Geplaatst: 8 maart 2011 (bewerkt) + Ray Bulgarin had van mij wel dood mogen zijn. bulgarin gaat wel dood in TBoGT en die is wel mooi vind dat niko de dood van playboy x beter had kunnen plannen opt moment dat hij vraagt: you killed him already? had niko kunnen zeggen dat hij zijn geld kwam ophalen. en dan nadat je het geld krijgt hem vertellen dat je hem gaat vermoorden. had je huis gehad + 25k die je zou kunnen delen met dwayne die dat wel kon gebruiken Bewerkt: 8 maart 2011 door whoeveriam0iam14222 Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 8 maart 2011 Rapport Geplaatst: 8 maart 2011 (bewerkt) Die van: Vladimir Glebov Die van Vlad is juist de meeste spectaculaire moord in het verhaal met dat bloed dat uit z'n ogen komt. Bewerkt: 8 maart 2011 door End Of The Riot Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 9 maart 2011 Rapport Geplaatst: 9 maart 2011 Die van Niko. Als je dood gaat door politie dan blijven ze nog op je lijk schieten Reageren
Gast Geplaatst: 9 maart 2011 Rapport Geplaatst: 9 maart 2011 Gewone peds,je knalt ze neer,ze vallen dood en de ambulance komt ze overrijden... Reageren
whoeveriam0iam14222 Geplaatst: 13 maart 2011 Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 Die van Niko. Als je dood gaat door politie dan blijven ze nog op je lijk schieten en toch kan het ziekenhuis je toch 6 uur later weer helemaal gezond weer op straat zetten hoe peds dood gaan kan je helemaal zelf bepalen natuurlijk als je met een heli ze de lucht in schiet of staan ze miss per ongeluk op de weg als je langskomt. Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 13 maart 2011 Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 Die van Darko. Had gehoopt dat hij onder de trein ging ofzo Reageren
Nissan Geplaatst: 13 maart 2011 Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 + Ray Bulgarin had van mij wel dood mogen zijn. bulgarin gaat wel dood in TBoGT en die is wel mooi vind dat niko de dood van playboy x beter had kunnen plannen opt moment dat hij vraagt: you killed him already? had niko kunnen zeggen dat hij zijn geld kwam ophalen. en dan nadat je het geld krijgt hem vertellen dat je hem gaat vermoorden. had je huis gehad + 25k die je zou kunnen delen met dwayne die dat wel kon gebruiken Als je een beetje op Niko's persoonlijkheid let in de game dan weet je dat hij het haat om te liegen en zijn problemen head-on aanpakt. Het is geen lafaard. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 15 maart 2011 Rapport Geplaatst: 15 maart 2011 In de missie dat je mikahil faustin moet doodschieten. Eerst in zijn been, dan door zijn hoofd. Reageren
OscarPownedYou Geplaatst: 16 maart 2011 Rapport Geplaatst: 16 maart 2011 Google is je beste vriend. (link is naar Youtube, das namelijk ook van Google) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.