-TonyStark- Geplaatst: 16 maart 2011 Rapport Geplaatst: 16 maart 2011 Het is jouw vriend ook. Maar wat heeft het nu voor nut ? Reageren
martijn0126 Geplaatst: 26 maart 2011 Rapport Geplaatst: 26 maart 2011 Bij TLAD die van Billy i.p.v dat ie daar maar wat staat zou ie eigelijk bang moeten zijn ofsw.. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 27 maart 2011 Rapport Geplaatst: 27 maart 2011 Mikhail Faustin eigenlijk had ik hem niet willen vermoorden maar dat moest. Maar je liep zijn mannen zo voorbij. Daarvoor heb ik voor hem gekozen. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 27 maart 2011 Rapport Geplaatst: 27 maart 2011 Die van Ray Boccino inderdaad. Khad liever gehad dat je hem moest achtervolgen en dat ie dan crashte ofzo en dat je hem dan uit zijn auto zag liggen. En dan een kogel in zijn tempel De spectaculairste dood vond ik wel die van Roman's Killer in de missie Mr. and Mrs Bellic. Reageren
Mooner_37 Geplaatst: 27 maart 2011 Rapport Geplaatst: 27 maart 2011 playboy X of dwayne mocht wat meer spektakel in dan gewoon moord waar ze beiden geen uitweg in ontsnappen vinden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.