Jump to content

Blessing.


Gta Ripper

Recommended Posts

Mooie achtergrond, vrije kleuren en leuk gedaan met al die fancy sterren en zo'n maan erbij. Het ziet er alleen té geknipt en geplakt uit. De luchtballonnen hangen achter de sterren, de vogels zijn naar mijn idee te groot en dat ze zo zwart zijn vind ik wat vloeken naast de rest. Daarnaast vind ik de boom en leeuw wat licht. De boom is btw wel netjes uitgeknipt. De belichting zou ik dus over het algemeen wat verbeteren. Het is belangrijk dat je niet alleen met belichting werkt maar ook met schaduwen zodat het wat realistischer naar voren komt. Het kan ook geen kwaad om de horizon wat te vervagen zodat het geen twee afbeeldingen lijken, wat nu wel het geval is. Het is natuurlijk ook niet al te makkelijk als je niet zo vaak aan manipulatiekunst doet, maar het zal er wel veel vloeiender uit gaan zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het heel mooi, alleen vind ik de leeuw wat raar staan. (Dat is dan mijn mening. :puh: ) En net zoals .Levi. vind ik de leeuw ook wat te licht.

Voor de rest weer een zeer mooie sig. :tu:

Veel succes verder in de graphics wereld.

9/10

:dans: Love You're Sigs :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...