Zaishen Geplaatst: 4 maart 2011 Rapport Geplaatst: 4 maart 2011 Hallo, ik heb een vraag. klopt deze lijst? Is het allemaal waar wat hier op deze lijst staat? Het staat op deze link: http://gta.wikia.com/Special_Vehicles_in_GTA_San_Andreas Zoja dan ben ik benieuwd naar de Greendwood in de missie end of the line, want die wil ik dan halen groet, Zaishen Reageren
.Timothy Geplaatst: 4 maart 2011 Rapport Geplaatst: 4 maart 2011 Aangezien dat niet onder het GTAGames netwerk valt en door iedereen is te bewerken, kan die website foute informatie bevatten. Svenie is in het verleden bezig geweest om een lijst van alle speciale voertuigen aan te maken (op het moment is die alleen door de WikiGTA medewerkers te bezichtigen), en op die lijst staat inderdaad jouw auto Reageren
Zaishen Geplaatst: 4 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2011 Aangezien dat niet onder het GTAGames netwerk valt en door iedereen is te bewerken, kan die website foute informatie bevatten. Svenie is in het verleden bezig geweest om een lijst van alle speciale voertuigen aan te maken (op het moment is die alleen door de WikiGTA medewerkers te bezichtigen), en op die lijst staat inderdaad jouw auto Zou ik mischien de lijst van Svenie mogen zien ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.