Jump to content

gta iv kate/roman


gtagost

Recommended Posts

hallo

Als je op het einde van gta iv deal of revance moet doen en je doet deal

dan gaat roman dood, maar is dat normaal dat je nietmeer met kate kan afspreke?

En wat is het beste deal of revanve?

Dank bij voorbaat

Link to comment
Delen op andere websites

Topic verplaatst naar IV: General.

Zoals je op WikiGTA kan zien is het normaal dat Kate niet meer met je wil praten. Ik vind persoonlijk Revenge de beste keuze, aangezien je dan enkel Kate verliest en je goede neef Roman behoudt.

Link to comment
Delen op andere websites

Het beste wat je kunt doen voordat je de deal of revenge kiest is van te voren in je savehouse op een leeg slot saven, zo dat je allebei de missies kunt doen. De automatische savefunctie zou ik gebruiken als je voor revenge hebt gekozen.

Bewerkt: door Sjaakswabber
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Revenge,Kate heb je niks aan en Roman heeft gratis taxi's.

EN waarom zou je familie laten doodgaan als je weet dat je het kan voorkomen?

Omdat je niet op dat moment weet en de rest op het internet staat.. anders zou het wel een moeilijke keuze zijn geweest voor alle.

Link to comment
Delen op andere websites

Revenge,Kate heb je niks aan en Roman heeft gratis taxi's.

EN waarom zou je familie laten doodgaan als je weet dat je het kan voorkomen?

Omdat je niet op dat moment weet en de rest op het internet staat.. anders zou het wel een moeilijke keuze zijn geweest voor alle.

ik zou ook voor revenge gaan, de gratis taxi's is altijd mooi meegenomen maar begrijp de lastige keuze.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging al voor Revenge uit mezelf. Toen dacht ik Kate dood? Wie was Kate ook alweer? :cab: Behoorde dit 1 van de belangrijkste keuze missies te zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging al voor Revenge uit mezelf. Toen dacht ik Kate dood? Wie was Kate ook alweer? :cab: Behoorde dit 1 van de belangrijkste keuze missies te zijn.

OT: wie is kate eigenlijk?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging al voor Revenge uit mezelf. Toen dacht ik Kate dood? Wie was Kate ook alweer? :cab: Behoorde dit 1 van de belangrijkste keuze missies te zijn.

OT: wie is kate eigenlijk?

Kate is de zus van Patrick (Packie) McReary, een vriend die je in de loop van het verhaal ontmoet. Het klikt onmiddellijk tussen Kate en Niko als deze elkaar ontmoeten en ze wordt dan ook een tijdje je vriendin, tot de voorlaatste missie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb voor Revenge gekozen, omdat Roman je neef is. En ik mag hem wel.

Kate mag ik juist totaal weer niet. 0_0

Bewerkt: door Lord-Vortex
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...