Nyltje Geplaatst: 4 maart 2011 Rapport Geplaatst: 4 maart 2011 (bewerkt) Hallo. Ik heb een probleem met AVG TuneUp 2011. Best veel onderdele doen het niet en bij mn andere pc doen ze het wel gwn. Ik snap niet hoe dit komt. Weet iemand misschien hoe dit komt? Ik heb er ook een kort filmpje over gemaakt om het duidelijker te make: Klik hier, alleen jullie kunne het filmpje zien want je hebt de link nodig om het filmpje te kunne bekijke. In de melding zegge ze iets over een bestand rtl120.bpl. Ik heb het gedownload, mr toen deed ABG TuneUp het niet meer :S Groete Nyltje Bewerkt: 4 maart 2011 door nyltje Reageren
Hayte Geplaatst: 4 maart 2011 Rapport Geplaatst: 4 maart 2011 Voer het uit als administrator, desnoods een herinstallatie, desnoods een virusscan met Malwarebytes Anti-Malware In die volgorde. Reageren
Megadreams Geplaatst: 4 maart 2011 Rapport Geplaatst: 4 maart 2011 Gewoon eraf gooien die brol. Ik zou doen wat Hayte zegt of anders zal je iets anders moeten downloaden/kopen. Reageren
Nyltje Geplaatst: 5 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2011 Voer het uit als administrator, desnoods een herinstallatie, desnoods een virusscan met Malwarebytes Anti-Malware In die volgorde. Dat had ik al is een x gedaan mr het lukte nog steeds niet :S Gewoon eraf gooien die brol. Ik zou doen wat Hayte zegt of anders zal je iets anders moeten downloaden/kopen. En die andere programmetjes kan je geen crack uit voere dus kan je ook de full version niet krijge. Die andere scanne ook allemaar en dat kan AVG TuneUp wel gwn. Alleen de extra onderdele doet ie nie Reageren
Hayte Geplaatst: 5 maart 2011 Rapport Geplaatst: 5 maart 2011 (bewerkt) Had je alles wat er in mijn post stond gedaan? Anders moet je maar andere programma's, zoals CCleaner en Defraggler gebruiken, welke overigens volledig gratis zijn. Bewerkt: 5 maart 2011 door Hayte Reageren
Nyltje Geplaatst: 7 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 Had je alles wat er in mijn post stond gedaan? Anders moet je maar andere programma's, zoals CCleaner en Defraggler gebruiken, welke overigens volledig gratis zijn. Had alles gedaan want jij zei mr werkt ik krijg nog steeds de zelfde melding :S Reageren
Nyltje Geplaatst: 11 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 Weet iemand nog wat ik kan doen? Reageren
Nyltje Geplaatst: 26 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2011 Probleem opgelost! Topic kan verwijderd worden of er kan een slotje op Reageren
Thundercover Geplaatst: 27 mei 2011 Rapport Geplaatst: 27 mei 2011 Mooi om te horen! :-) Hoe heb je het probleem uiteindelijk opgelost? Reageren
Nyltje Geplaatst: 30 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2011 Alle bestande van AVG TuneUp heb ik gekopieerd die op mn goeie pc stonden. Daarvan een .rar bestand van gemaakt (om het makkelijk via de mail te sturen). Toen dat .rar bestand naar mezelf gestuurd, op de pc waar TuneUp het niet deed gedownload en geextract en in Program Files naar de map AVG verplaatst. Toen deed alles het weer Maar er stond bij AVG TuneUp 'Je hebt geen virus scanner' en het stond ook niet bij je programma's (waar Gta en Winrar enzo staat) Dus had ik eerst alles geïnstalleerd met een .exe en toen dat wat ik eerst had gedaan. Ik moest wel alles vervangen Vind je ook niet dat ik het woord 'toen' vaak gebruik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.