Jump to content

GTA San Andreas kapt er opeens mee

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo Forumleden,

Ik heb een probleem met GTA SA en hoop dat jullie mij kunnen helpen. Het zit zo.

Ik heb sinds gisteren GTA SA voor de pc. Ik had al eens eerder gezien dat er een hele hoop mods zijn om te downloaden, dus dit leek mij ook erg leuk. Ik heb een tutorial gevolgt en daarvoor had ik de volgende programma's gedownload: SAMI en Alci's SAAT Gui Fronted 1.0. Ik had een nederlandse politie wagen gedownload en hem met SAMI in GTA gezet. Hij deed het perfect. Daarna ging in met het andere programma een sirene erin zetten. Dit lukte ook. Ik heb GTA totaal ongeveer 2 uur gespeelt vandaag. En af en toe sloot ik GTA af om ff wat anders te doen. Op een gegeven moment ging ik dus weer GTA spelen en na 2 minuten liep het spel vast. Ik dus CRTL+ALT+DELETE gedaan, er gebeurde niks, op de ESC knop gedrukt gebeurde ook niks, dan de pc maar uit. Dit was steeds hezelfde geval. Ik had diverse keren mijn pc uitgezet maar steeds na een paar minuten liep ie weer vast. Volgens mij ligt het niet aan de auto. Want toen ik andere mods had gedownload voordat die vast liep, deed die het ook gewoon. Ik hoop dat jullie misschien een oplossing hier voor weten.

Gr Ruben

Geplaatst:

Ik denk dat je best gewoon GTA opnieuw installeert en opnieuw begint. Gewoon de mods die je wilt één voor één erin zetten en kijken bij welke mod het misloopt.

Het kan natuurlijk ook dat je gewoon te veel mods had geïnstalleerd (weet niet hoeveel er geïnstalleerd zijn).

Geplaatst:

Bedankt voor je reactie,

Ik heb alles 1 voor 1 geintstalleerd met SAMI. Ik had totaal ongeveer 6/7 mods geinstalleerd. Ik had ook een scooter geinstalleerd maar bij het laden liep die alvast. Deze had ik dus verwijderd. Ik had al gelezen dat je scooters handmatig in GTA moet zetten ipv SAMI. Toen ik die scooter had verwijderd deed hij het gewoon weer. Hebben andere mensen nog ideeën?

Geplaatst:

Oke, dan ga ik dat morgen gelijk ff doen. Hoop dat het probleem dan verholpen is. Kan ik hierna dezelfde mod(of een andere type politiewagen) weer instaleren, of heb ik dan kans dat het probleem weer terugkomt?

Geplaatst:

Ik heb alles verwijderd, en opnieuw geinstalleerd. Heb nu een Politie Ford ST mod geinstalleerd + geluid en het werkt perfect. Nog geen problemen gehad. Bedankt voor jullie hulp!

Gr Ruben

(Dit topic kan dicht)

Geplaatst:

Ik wil nog even iets zeggen voordat dit topic gesloten wordt.

Om modificatie's in het spel te zetten kan je beter IMG-Tool gebruiken, dit is een handmatige modinstaller. Met SAMI krijg je namelijk vaker crashes zoals '' Dit spel werkt niet meer ''.

Ik verwacht namelijk dat je nog wel een paar crashes kan krijgen als je gebruik hebt gemaakt van SAMI.

Ik hoop dat je hiermee wat kan, groetjes. smile2.gif

Geplaatst:

Klopt, gebruik gewoon een IMG tool, kost iets meer moeite maar vaak werkt het dan ook.

Want een modder gaat geen mods uploaden die het niet doen, althans, dat lijkt mij.

Sami kan niet met scooters omgaan, en heli's dacht ik ook niet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...