Fezz Geplaatst: 4 maart 2011 Rapport Geplaatst: 4 maart 2011 Beste, ik zou graag een nieuwe signatur willen hebben. Wie o wie kan mij helpen Type: Signatuur Stijl: Naam-achtig? Grootte: 500x150 Voorbeeld: Tekst: Fezz of Fezzert Rand: Maakt niet uit (als met rand, dan het liefst maar 1 px) Kleuren: Lekker kleurrijk Render (optioneel): Extra (optioneel): Hopelijk is dit genoeg informatie ;D Suc6
TekaLoca Geplaatst: 5 maart 2011 Rapport Geplaatst: 5 maart 2011 Ik wil wel wat proberen maar kan niet garanderen dat het super wordt.. Overigens geef je aan dat je een 'kleurrijke' wil, maar kan je niet even zeggen welke kleuren je precies wil?
Fezz Geplaatst: 5 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2011 Ik wil wel wat proberen maar kan niet garanderen dat het super wordt.. Overigens geef je aan dat je een 'kleurrijke' wil, maar kan je niet even zeggen welke kleuren je precies wil? Blauw, paars, rood, geel, beetje groen. Ongeveer dat
TekaLoca Geplaatst: 5 maart 2011 Rapport Geplaatst: 5 maart 2011 [img=http://i844.photobucket.com/albums/ab10/FlashTekSz/Untitled-1-5.jpg] Zeg maar wat je er van vindt. Persoonlijk vindt ik hem erg mislukt maar dat hangt af van ieder's smaak, hé. Als je hem niet leuk vindt mag iemand anders je aanvraag verwerken
Fezz Geplaatst: 5 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2011 Ik vind hem erg goed gelukt, ik ga hem zeker gebruiken Dankjewel
Recommended Posts