Jump to content

Nokia N95 8GB


claud

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Ik heb op mp een Zgan Nokia N95 8GB met extra frontjes te ruil aangeboden(schaars) waarop werd gereageerd. Iemand die wou er een HTC Touch Diamond voor geven en de andere een nokia slide en nu ook al iemand met een N96. Zou ik mijn n95 ruilen tegen de N96 of zal ik w8ten tot iemand een N97 85 of 86 aanbied?

Ik wil wel heel graag de N96 of zo'n andere en ga daarom ook heel veel reviews kijken vandaag, maar ik zou ook graag jullie mening horen

Mvg

Bewerkt: door claud
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou wachten tot er een auto wordt aangeboden.

(OT: you're call, het wordt uiteindelijk JOUW mobieltje, waar JIJ mee moet bellen en waar WIJ alleen even naar kunnen kijken, JIJ bent dus diegene die dat ding daadwerkelijk moet gaan gebruiken, waarbij JIJ de consequenties moet gaan dragen wanneer er een foute keuze is gemaakt. De enige tip die ik kan meegeven is dat je moet oppassen voor evt. bedrog op Marktplaats, aangezien dit daadwerkelijk vaak gebeurd. Maak bijv. bindende afspraken met de koper, en daar waar mogelijk het beste persoonlijke confrontatie.)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou wachten tot er een auto wordt aangeboden.

(OT: you're call, het wordt uiteindelijk JOUW mobieltje, waar JIJ mee moet bellen en waar WIJ alleen even naar kunnen kijken, JIJ bent dus diegene die dat ding daadwerkelijk moet gaan gebruiken, waarbij JIJ de consequenties moet gaan dragen wanneer er een foute keuze is gemaakt. De enige tip die ik kan meegeven is dat je moet oppassen voor evt. bedrog op Marktplaats, aangezien dit daadwerkelijk vaak gebeurd. Maak bijv. bindende afspraken met de koper, en daar waar mogelijk het beste persoonlijke confrontatie.)

Ik ga ook niet versturen he, ik handel altijd in persoon

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...