Uly Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 ' Ik had dus eerst het probleem met de poppetjes. Daarna heb ik leuk alle aanwijzingen op dit forum gevolgd, drivers etc. En nu krijg ik dit?.. :unsure: Enig idee hoe dit verholpen kan worden... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelheerde Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 'Ik had dus eerst het probleem met de poppetjes. Daarna heb ik leuk alle aanwijzingen op dit forum gevolgd, drivers etc. En nu krijg ik dit?.. :unsure: Enig idee hoe dit verholpen kan worden... Eerlijk gezegt denk ik dat je videokaart niet goed is voor GTA San Andreas Je moet alles op Low spelen denk ik misschien dat het helpt en dan je weer een beetje fatsoenlijk beeld krijgt.B) Gr Marcelheerde, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Uly Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Eerlijk gezegt denk ik dat je videokaart niet goed is voor GTA San Andreas GeForce Fx 5600. Zou tog goed genoeg moeten zijn ... Bovendien speelde ik SA al op allerhoogste details en resolutie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.