Shotyoudie Geplaatst: 5 maart 2011 Rapport Geplaatst: 5 maart 2011 De titel zegt het al, Als ik me gespawnde objecten opsla worden ze niet opgeslagen. Ik kan nergens de objects.ini vinden Reageren
Fezz Geplaatst: 5 maart 2011 Rapport Geplaatst: 5 maart 2011 Gewoon in je IV map. Ik neem aan dat je GTA IV uitvoert als administrator. Misschien heb je het verkeerd opgelsagen. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 5 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2011 Gewoon in je IV map. Ik neem aan dat je GTA IV uitvoert als administrator. Misschien heb je het verkeerd opgelsagen. Niks te vinden, en ja in voer het uit als admin. En hoe kan ik zoiets verkeerd opslaan.. :O Hij zegt toch duidelijk 34 Objects saved to objects2.ini Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 staat er niks in dat bestandje op slaat hij de bestandje niet op? Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 7 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 staat er niks in dat bestandje op slaat hij de bestandje niet op? Het bestandje is er niet Dus niet opgeslagen en ook niet gemaakt. Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 (bewerkt) uhm vreemd hij hoort hem wel aan te maken bij sa mp moest je in auto zitten en dan typen /save en dan stond het in me gta sa map probeer dat eens bij IV-MP Bewerkt: 7 maart 2011 door dennis313 Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 7 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 uhm vreemd hij hoort hem wel aan te maken bij sa mp moest je in auto zitten en dan typen /save en dan stond het in me gta sa map probeer dat eens bij IV-MP Ik heb het over mappen met Simple Negative Trainer, alle autos in de server heb ik al gezet met /savepos Reageren
KennyKooyman (gast) Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 Kun je meer dan 1 save slot als je objecten hebt. Dat zal handig zijn voor Free Mode, dan kan ik vrienden meerdere stunts laten zien, Als je online veel objecten plaatst kunnen ze namelijk een deel niet zien, dat is dan onzichtbaar enzo........ Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 Kun je meer dan 1 save slot als je objecten hebt. Dat zal handig zijn voor Free Mode, dan kan ik vrienden meerdere stunts laten zien, Als je online veel objecten plaatst kunnen ze namelijk een deel niet zien, dat is dan onzichtbaar enzo........ het gaat over IV-MP en niet over de officale MP Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.