Jump to content

GTA IV Complete Edition


rora

Recommended Posts

Hallo

Ik heb the complete edition voor de pc gekocht.

Dus 4CD's.

Mijn probleem is als ik Disc 1 gta iv & eflc erin doe.

werkt het allemaal oke.

GTA IV Werkt bijna goed want toen net stapte ik in een auto en ik gaf geen gas en die auto ging zo vooruit...

Het ging om die 2e missie.

En als ik Disc 1 erin doe waar die Tony en die andere gast op staat geeft hij aan verkeerde cd geplaast.

Maar dan werkt hij wel en krijg ik het scherm waar je kan kiezen uit TLAD & TBOGT.

Dan werkt hij wel.

En als ik dus die andere cd 1 erin doe en als ik dan op die scherm ben en dan klik ik op EFLC dan klik ik bijv TBOGT Aan en dan kom ik op zo menu en dan staat er rechts bovenin download bevestigen enz...

Een groot Gezeik! :duh::zz::N

Wat moet ik doen????

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begrijp het niet meer :cab:

Als je je EFLC disk er in doet moet je natuurlijk niet de games in het GTA IV menu aanklikken, maar EFLC zelf openen. Als je het aanklikt bij IV wilt hij de Downloadable content downloaden, maar je hebt hem al gekocht en dat weet die domme PC nou weer niet :7

Link to comment
Delen op andere websites

Haha dat snap ik na zo lang verhaal :bonk:

Ik heb 2x Disc 1.

Als ik die gewone cd erin doe. werkt het goed.

Maar als ik dan na de rechtse ga ( EFLC ) En ik klik op TBOGT Moet ik download bevestigen... maar ik heb hem gwwn uit de winkel.... en als ik die download wil bevestigen komt ie uit bij windows live marketplace en als ik daar mn email adres in type komt er zo code tervoorschijn... dat hij het niet doet.

als ik die cd erin doe waar tbogt op staat en tladn. en ik klik op het GTA IV Icoontje op mn bureuablad dan geeft hij aan verkeerde cd geplaatst en als ik dan nog 1x klik komt er opeens van lauch GTA Iv Epsodes(lal) ;)

Dus..

Wat moet ik doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je GTA IV aanklikt moet je het keuze menu negeren en gaan voor GTA IV. De EFLC keuze geldt alleen voor die die je op het internet hebt gekocht en zo gedownload hebt. Een DVD installatie herkent hij niet in dat menu, en je kan er (naar mij weten) ook niet voor zorgen dat hij het wel doet. Je zult dus altijd de EFLC disc nodig hebben, maar wat is daarmee het probleem nou?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je GTA IV aanklikt moet je het keuze menu negeren en gaan voor GTA IV. De EFLC keuze geldt alleen voor die die je op het internet hebt gekocht en zo gedownload hebt. Een DVD installatie herkent hij niet in dat menu, en je kan er (naar mij weten) ook niet voor zorgen dat hij het wel doet. Je zult dus altijd de EFLC disc nodig hebben, maar wat is daarmee het probleem nou?

Ik heb de cd's...

en niet gedownload via het internet.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat weet ik, en dat zeg ik ook. Ik leg het even anders uit.

Het spel kan je op twee legale manieren verkrijgen.

1. Je koopt het spel in de winkel en krijgt een DVD'tje. Dan moet je het via de DVD opstarten, en dus niet via het keuze menu van GTA IV omdat die de installatie via een DVD niet herkent.

2. Je koopt het spel bij de Games for Windows Live Marketplace (of zoiets was het) en krijgt een download. Je kan EFLC dan alleen starten via het keuze menu in GTA IV (zo ver ik weet).

Jij hebt het in de winkel gekocht, dus moet jij het via de DVD opstarten. Maar wat is het probleem met het launch gebeuren dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een paar dagen geleden ook Gta 4 the complete edition voor de pc gekocht maar had nog niet gekeken naar de 2 andere verhalen.

Heb net effe voor je gekeken en inderdaad zoals hier wordt verteld kan je the ballad of gay tony en the lost and damned inderdaad launchen vanaf je cd maar wat je ook kan doen is naar je harde schijf gaan->program files->Rockstar games->EFLC en dan maak je een snelkoppeling op het bureaublad van het bestand LaunchEFLC.

Natuurlijk heb je hiervoor wel de juiste cd voor nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het opgelost

Ik ben na mijn progamma's gegaan en toen GTA IV Enz en toen een snelkoppeling gemaakt van : Lauch GTA IV EFLC Toen had ik dus 3 pic staan van GTA Dus heb ik een mapje gemaakt en daar GTA SA , IV , EFLC in gezet en het mapje met een icoon van IV ;)

Maar het is opgelost dus :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...