Jump to content

Error bij installatie


520860

Recommended Posts

Ik heb pas GTA San Andreas verwijderd omdat deze niet goed meer werkte. Nu installeerde ik 'm pas weer maar op de helf gaf 'ie een foutmelding: er is iets fout met data2.cab. Wat moet ik nu doen. Ik heb al wat rondgekeken maar daar kan ik de oplossing niet vinden. Wat moet ik nu doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk ook of die niet vies is (krasjes) bij mij helpt speciaal spul voor cd's schoon te maken ook wel eens.

Succes :tu:

Even een off-topic vraagje, hoe heet dat spul.

Ik heb ook een paar Games die het niet meer goed doen vanwege de Krassen die erop zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

misschien ligt het daaraan ja, ik zal m ff schoonmaken, misschien doet 'ie het dan wel. kheb ook ergens gelezen dat je de bestanden ook op een andere (krasloze) CD kan branden. Dat kan ook helpen

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk ook of die niet vies is (krasjes) bij mij helpt speciaal spul voor cd's schoon te maken ook wel eens.

Succes :tu:

Even een off-topic vraagje, hoe heet dat spul.

Ik heb ook een paar Games die het niet meer goed doen vanwege de Krassen die erop zitten.

Weet niet, cd cleaner :7 , gekocht bij de action , wel werkt wel :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Krassen maken op een CD niet uit, ik leen wel eens een game uit en krijg het vol met krassen terug. Maar toch doet de game het dan nog wel, het gaat meer om vingers en viezigheid op de CD. Als je even een paar keer blaast op een vieze CD en dan met een zachte doek ( het liefst een luier, een luier ja ) er zachtjes over heen wrijft dan is alle viezigheid weg.

Je kan ook wat glassex op een keukenpapiertje spuiten ( niet zoveel ) en dan je CD schoon maken. Maak de CD daarna weer droog met een zachte doek en het is weer schoon.

Zo makkelijk gaan CD's niet kapot hoor, ik heb CD's vol met krassen en barsten die nog steeds perfect werken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...