vice Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 ik zit nu bij sweet's girl als missie ik weet wel waar sweet is ik moet hem gaan redden maar met wat of hoe zou ik het het beste doen? het zou fijn zijn als iemand het zei.
need my speed Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 Gewoon alle Ballas dood schieten. :huh:
Silverwing Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 (bewerkt) Kijk eens in de Walktrough. Rij naar daar,neem een sterk wapen mee en schiet iedereen af. Steek je ergens weg achter een muurtje,dat gaat het best. Dan moet je terug naar Ganton rijden,ze achtervolgen je wel maar dat moet geen probleem zijn. @Need my speed: Het zijn geen Ballas hoor. Bewerkt: 2 juli 2005 door Dragonmaster
vice Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 Kijk eens in de Walktrough. Rij naar daar,neem een sterk wapen mee en schiet iedereen af. Steek je ergens weg achter een muurtje,dat gaat het best. Dan moet je terug naar Ganton rijden,ze achtervolgen je wel maar dat moet geen probleem zijn. @Need my speed: Het zijn geen Ballas hoor. ok bedankt ik ga wel dat van achter de muur proberen want op mijn andere manieren van achter de auto ontploft die en wat ook lastig is dat als ik schiet zijn mijn kogels meteen op.
Meneer Euro Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 Het zijn je eigen Homie's, die je hebben verraden dacht ik! Want ze hebben groene kleren aan. Ik kwam gewoon aansjezen en roste tegen die auto daar aan. Toen was er al een poppetje dood! Daarna gewoon achter het muurtje bukken, en knallen maar! B)
Samael Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 Het zijn je eigen Homie's, die je hebben verraden dacht ik! Want ze hebben groene kleren aan. Ik kwam gewoon aansjezen en roste tegen die auto daar aan. Toen was er al een poppetje dood! Daarna gewoon achter het muurtje bukken, en knallen maar! B) je homies hebben je niet verraden, sweet's vriendin is een meid die in de territory woont van de seville boulevard families en daarom denken je homies dat sweet hun verraden heeft en ff on-topic: ik deed het door eerst met de auto iedereen neer te rijden en dan is er nog één over die op de trap staat, en dan gewoon die neerschieten
LuuS Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 dit stond toch al ergens.. want dit heb ik laatst ook nog ergens gevraagd mij is het inmiddels gelukt door eerst over de stoep te karren.. als je een beetje slingert heb je er al 2/3 dood.. dan achter het muurtje gaan zitten en de rest neerschieten
binco Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 knal die mensen gewoon met een ak 47 neer je hoeft noggeeneens dekking te zoeken als je cheat tenminste
BaasB Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 Nog één tip: Als je al een beetje respect hebt, recruteer je ff twee van je gangleden. Die helpen dan met het schietwerk, waardoor het een stuk makkelijker zal gaan
boardah Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 ik vond die missie niet zo moeilijk geen problemen mee gewoon knallen
TackleBerry Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 Het is niet zo moeilijk je parkeert je auto voor die straat waar Sweet is,kruipt achter een muurtje en blijf gebukt terwijl je ze afschiet met je pistool.
vice Geplaatst: 9 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2005 ik zal is zeggen hoe ik het "vroeger" deed... 1.:ik reed naar daar(geen probleem) 2.:ik zette dichter voor bij de muur dus(al een klein probleem) 3.:ik zette mij achter die muur en men auto een beetje soms kwam ik tevoorschijn(maar dan...) 4.:ik ik ging lol dichter omdat ik niemand kon raken...dan zettei k mij achter die auto hji ontplofte nadien weer een groot leven kwijt en dan ging ik weer dichter....ik weet niet wat dat is he maar ik kom altijd dichter(waarschijnlijk omdat men kogels bijna op waren en ik moest dichter vooor vlugger te raken IK DENK NU DOOR DIT TE MAKEN DE OORZAAK TE WETEN: //-*IK GING STEEDS DICHTER EN MEN KOGELS WAREN OOK BIJNA OP!!*-//
Dizzee Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 Hey vice Dit is wel een grote bump die je maakt. Je antwoord op een topic van in juli. De persoon in kwestie zal de missie al wel gehaald hebben. Kun je daar de volgende keer op letten? EDIT: Ik zie net dat dit topic van jou was. Toch is dit nog altijd een beetje onzinnig.
Toni Caprioni Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Je kunt ook gewoonb w8te totdat die gasten moeten laden, dan knal je ze af, gebruik veel dekking of maai ze gewoon neer
Recommended Posts