Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ok bedankt,is er soms nog een andere weg dat ik via daar beter kan er geraken? en dichterbij sta...(ik mag niet te veel kogels gebruiken want ik heb er ni zo heel veel)

Geplaatst:

het was een lange tijd geleden dat ik deze missie heb gedaan maar misschien dat je met een bazooka die mensen daar kan doodmaken want met een bazooka hoef je maar iets van 2 keer te schieten en dan heb je al best wel veel ballas dood

Geplaatst: (bewerkt)

ok,hoeveel kost die ongeveer? ..die bazooka of ander beter wapen?

p.s.: ik ben een keer gaan zoeken achter de wapen winkel ik vond het wel op de kaart maar ik vond de winkel zelf niet.(is dat met een smal wegje ofzo?)

Bewerkt: door vice
Geplaatst:

Hij kan nog niet in een wapen winkel komen (pas na de missie Doberman dacht ik), en cj's kaartj werkt niet. Je kan wel al een AK47 verkrijgen in Los Santos (dacht ik), zoek daar is naar. :D Een MP5 zal ook goed zijn, en die is hier ergens te vinden dacht ik:

sanandreas2rc.th.gif

Geplaatst: (bewerkt)

Het kaartje van jou is leeg NMS, hier is wel een kaartje waar je wapens kunt krijgen. Dus als je ze pakt kun je er gewoon mee schieten.

Kijk hier (klik) even. Zoek dan wel even naar de wapen die je wilt hebben, als je die gevonden hebt klik je op vindplaatsen en je kunt ze daar ophalen.Anders hier (klik) ook kijken, klik op de stad/dorp waar je de wapens weg wilt hebben. Houd dan de cursor op het bolletje en ziet welke wapen daar ligt.

Klik op vindplaatsen van de wapen die je wilt hebben. De MP5 (klik voor vindplaatsen) is goed, maar de AK47 (klik voor vindplaatsen) is ook goed.

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Als je bij het plek bent en er zijn nog die gang's moet je hun snel doden.

want anders gaat sweet dood en als je klaar bent met doden moet je naar sweet's auto en snel naar grove street.

:cya:

Geplaatst:
hoe bedoel je met snel,gaan ze je achtervolgen dan...

ja 2 of 3 autos achter volgen je tot aan grove street

Geplaatst:

De Sevvile Nang Boys komen op je af en je moet snel naar je huis .

Hun komen met z n twee en sweet schiet die auto's als je bij je eigen huis bent heb je de missie gehaald

Veel Succes....;)

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik gebruik altijd twee shotguns in iedere hand een.

Dan mol ik ze gewoon.

Auto jatten.

En wegwezen.

En je kan toch ook wapen code 3 gebruiken ?

Daar zit een bazooka bij.

Doe dat dan haal je hem zo.

>>> Door Dizzee: Topicbumpen als het antwoord al gegeven is, is niet bepaald zinnig. Slot.<<<

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...