Jump to content

Stopmotion animatie


gtaloser

Recommended Posts

Beste Gtagamers!

Ik weet niet precies waar het thuis hoort dus dan maar hier!

Ik heb een stopmotion animatie moeten maken voor mijn school, dit is mijn eerste dus het ziet er nog heel simpel uit!

Graag tips!

Link to comment
Delen op andere websites

Supergtagamer, je hebt wss je verstand uit staan. xD

Het gaat over een olifant die gevangen is en ervan droomt om vrij te zijn, en die film is zijn droom zeg maar.

Opzich wel leuk gemaakt maar zorg ervoor dat je een statief oid hebt zodat je beeld niet de hele tijd heen en weer schudt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het inderdaad beter is om een statief(je) te gebruiken, zodat de camera op een vaste positie staat. De beelden zullen dan veel vloeiender in elkaar overlopen, zodat je meer het idee krijgt echt naar een filmpje te kijken. Het is nu iets teveel alsof het gewoon afbeeldingen achter elkaar zijn. Bekijk bijvoorbeeld

eens. Nog steeds heel low-budget, maar omdat ze veel meer foto's gemaakt hebben, ziet het er behoorlijk vloeiend uit.

Maar verder vind ik het zeker een tof filmpje, het is alleen wel jammer dat het slechts 45 seconden duurt. :puh:

Dit kan trouwens ook wel in de Showroom, dus even daarheen verplaatst. Ik zal deze keer geen wegsleepkosten in rekening brengen.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk gemaakt, zoals Silverbyte al zei, zou een statief erg handig zijn, want je ziet af en toe dat de beelden bewogen zijn. Ik vind het idee er achter tevens wel erg leuk. Ik erger me trouwens niet zo heel erg aan de hoeveelheid beeldjes, maar het zou het gehele filmpje wel goed doen als je er wat meer had.

Bewerkt: door Gta Ripper
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...