king-eleven Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 hallo weet iemand van jullie nog een leuke mod? graag wel een die ik met de IMG tool kan installeren en die niet zo moeilijk zijn, zoals auto's ofzo. Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 (bewerkt) Er zijn zat leuke mods, kijk eens op www.gtagarage.com of op google. Er zijn zoveel mods dat iedereen wel een andere mening heeft wat hij of zij het beste en leukste vind. Op gtagames zelf zijn trouwens ook nog vele mods te vinden, boven aan de site bij downloads. Bewerkt: 6 maart 2011 door Sjaakswabber Reageren
BoerTijger Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 gtainside.com is er ook 1tje. Ik wil wel even mede delen dat sommige mods schadelijk voor het spel kunnen zijn. Maak dus eerst een backup van gta3.img Reageren
Davedavy Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 http://patrickw.gtagames.nl/ is ook wel goed volgens modb Reageren
king-eleven Geplaatst: 7 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 Ik download ook alles van gtainside.com maar weet iemand nog een mod die hij/zij de leukste vind? Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 Het leukste vind ik de Grand Tani Islands total conversion mod van gtagames.nl ( deze website ) Als je deze mod heb geinstaleert verandert je GTA San Andreas map in 1 best wel aardig groot eiland plus een klein eilandje er rechts naast, er zitten een paar missies in en nieuwe gebouwen plus stunts. Het beste kun je een back up van je GTA San Andreas maken door in C:/Programfiles/Rockstargames/GTA San Andreas, je GTA San Andreas map te kopieeren en deze bijvoorbeeld te plakken in mijn documenten. Dan kun je namelijk als je de mod zat bent je orginele GTA San Andreas weer herstellen. Hier is de mod tevens te downloaden , http://www.gtaforum.nl/index.php?app=downloads&showfile=43 Veel plezier ( voor als je de mod download ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.