Proximitus Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 (bewerkt) kword het een beetje zat, altijd als ik in een vliegtuig stap, ikkan er gwoon niet mee vliege, want ik weet niet welke knoppe ikmoe gebruike ik voeg een plaatje toe van mijn knoppen enzo, dus als iemand ff zo vriendelijk wil zijn om te vertelle welke knoppe ik waarvoor moet gebruiken.. dank http://img205.imageshack.us/img205/7632/be...inggtasa4tv.jpg Bewerkt: 2 juli 2005 door Exabyte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Verklein eerst je plaatje, maar goed.... Volgens mij bestuur je je vliegtuig met de 1,2,3,4,5,6,7,8,9 die aan de rechterkant van je toetsenbord zit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 niet dus, want die knoppe hebbik nie meer in gebruik, kheb ze veranderd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 oh, dan moet je dat weer ff in je controls zetten. En dit is volgens mij het verkeerde forum? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Nee, ik zie het al. Je hebt precies de toetsen ingericht zoals mij. :lol: Met de pijltjestoetsen kan je remmen, gas geven en draaien. Met J, L, K en I kun je harder gaan. I = Vooruit leunen, waardoor je vliegtuig harder gaat. K = Achteruit leunen, waardoor je vliegtuig langzamer gaat. J = Naar links vliegen, hiermee gaat je vliegtuig helemaal naar links. Met de pijltjestoets 'links' gaat hij alleen maar draaien. Met J kan je echt alle kanten op. L = Naar rechts vliegen, zelfde verhaal als 'J'. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 ok, dank maar hoe stijg ik dan op, met die pijltjestoetse of met i en k? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 ok, dank maar hoe stijg ik dan op, met die pijltjestoetse of met i en k? Als je K indrukt, stijg je op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Dat lijkt me eerst de I, en daarna om omhoog te gaan de K. Succes!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 ok bedankt :D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 (bewerkt) kword het een beetje zat, Ik ken het gevoel, maar dan over leden die niet erst evedeforumegel lezen.. 1) de image bij je post is te groot 2) de image in je handtekeing is te groot 3) je post in het feedback forum ipc. in een SA forum 4) je gebruikt de zoekfunctie niet. Verplaatst. Edit door Exabyte: Het is image met een G Bewerkt: 2 juli 2005 door Exabyte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master___M Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 als ik jouw was zou ik je toetsen veranderen als het kan hoor lijkt me namelijk irrietant Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.