commando Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 League of Legends ( LOL ) Ontwikkelaar: Riot GamesUitgever: Riot Games, Tencent Holdings Ltd.Genre: Action RTSPlatforms: Microsoft Windows,Mac OS X (beta)Aantal spelers:Releasedate: October 27, 2009Rating: ESRB: T Reageren
Mark B. Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Geplaatst: 19 maart 2011 Ik ben er dinsdag mee begonnen, en ik moet zeggen het is best verslavend. Het is ook erg pittig voor een noob als ik, maar na een paar potjes had ik het toch aardig onder de knie (al zeg ik het zelf) Reageren
commando Geplaatst: 21 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2011 Ik ben er dinsdag mee begonnen, en ik moet zeggen het is best verslavend. Het is ook erg pittig voor een noob als ik, maar na een paar potjes had ik het toch aardig onder de knie (al zeg ik het zelf) ja inderdaad, kwestie van inkomen ( voor de meeste ) Reageren
R0lf Geplaatst: 2 juni 2011 Rapport Geplaatst: 2 juni 2011 (bewerkt) Ik speel het ook wel eens... vind het wel een van de leukere spellen. Mijn Favo. Champs zijn Garen, Heimer en Ashe ( vooral d'r ult is goed in teamfights ). voor de rest speel ik veel auto-attack (-champs) en soms een mage Hoe Heet je ingame? Bewerkt: 2 juni 2011 door R0lf Reageren
commando Geplaatst: 3 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2011 ja dat zijn idd wel leuke champs, al vind ik heimer niet zo erg usefull voor et team, maar early game is ie wel goed zal m'n ingame name wel via PM sturen, kunnen we miss eens samen gamen Reageren
Wrieh Geplaatst: 10 maart 2013 Rapport Geplaatst: 10 maart 2013 League of Legends is een free Dota-Based game, waarbij je een 5 v 5 uitvecht verdeeld over verschillende lanes, (Klinkt ingewikkeld :v Je moet het spel even spelen om het te snappen). Ik ben zelf al lvl 30 en speel af en toe Ranked, Voeg me maar toe op LoL; WriehNL Meer mensen die het spel spelen? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 10 maart 2013 Rapport Geplaatst: 10 maart 2013 Ik moet het nog altijd eens gaan spelen, erg addictive toch? Dat kan ik namelijk niet gebruiken atm.. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 11 maart 2013 Rapport Geplaatst: 11 maart 2013 Ik heb zelf een tijdje LoL gedaan, maar Dota 2 bevalt mij toch wat beter. Als iemand nog een steam-key wilt -> PM. Reageren
Nissan Geplaatst: 11 maart 2013 Rapport Geplaatst: 11 maart 2013 Ik heb zelf 12 DotA keys... Lvl 30, Gold 2. Ingame name is Gaea Rage. Reageren
KaufmanCabs Geplaatst: 8 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2013 Ligt er echt aan waarmee je bent begonnen.. Ik ben met League of Legends begonnen en speel daarom geen DOTA en dat zou ook wel andersom zo zijn.. Anyway, speel het al een jaar ongeveer, tijd gestopt geweest ermee en toen weer gaan spelen. Zit geloof ik level 23 en speel voornamelijk ADC & ARAM Reageren
MisterDM Geplaatst: 8 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2013 Ik speel LoL, wel regelmatig als ik er even zin in heb. Reageren
NicolaB Geplaatst: 15 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2013 Ik speelde een paar jaar terug League of Legends, omdat veel van mn vrienden dat speelden. Na een tijdje kon ik de vernieuwingen niet meer bijbenen en ben was gestopt met spelen. Reageren
Nissan Geplaatst: 29 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2013 Effe een trap omhoog. Wie speelt er nog? Ik ben intussen Platinum 1 en heb m'n naam verandert voor m'n clantag; SG Narukami Reageren
MisterDM Geplaatst: 24 november 2013 Rapport Geplaatst: 24 november 2013 Effe een trap omhoog. Wie speelt er nog? Ik ben intussen Platinum 1 en heb m'n naam verandert voor m'n clantag; SG Narukami Ik speel nog, maar omdat jij Platinum 1 hebt speel jij meer ranked games neem ik aan? Ik zelf ben nog level 17 dus ik heb nog een weg te gaan. Hoe kan je je naam trouwens veranderen? met Riot Points toch? of heb ik het verkeerd? Waar kan je je naam veranderen en hoeveel RP heb je er precies voor nodig Haruhi? Reageren
Nissan Geplaatst: 24 november 2013 Rapport Geplaatst: 24 november 2013 1300, maar ze hebben regelmatig actief voor de helft van de prijs. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.