MisterDM Geplaatst: 29 november 2013 Rapport Geplaatst: 29 november 2013 1300, maar ze hebben regelmatig actief voor de helft van de prijs. Ah oké, bedankt man Reageren
stefie10 Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Geplaatst: 3 juni 2014 Ik vind het alleen leuk om met vrienden tespelen solo vind ik er niks aan, solo is het teamwork bagger de mensen praten niet terug en gaan altijd afk maar met vrienden is het leuk Reageren
NicolaB Geplaatst: 19 juni 2014 Rapport Geplaatst: 19 juni 2014 Klopt wel een beetje dat het in een team leuker is. Ik ben echt benieuwd hoe ik speel, als ik nu ga spelen... Ik vrees dat ik maar basic moet beginnen met Heimerdinger ofzo Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 24 juni 2014 Rapport Geplaatst: 24 juni 2014 Ik ben zeker nog en beginner, kan er helemaal niks van Solo vind ik eigenlijk helemaal niks aan, dus ik speel wel met een paar klasgenoten die me wegwijs maken. Reageren
NicolaB Geplaatst: 19 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2015 Ik vind die nieuwe gamemode ook wel geniaal. Gisteren 5 Garens tegen 5 Dariuses gespeeld. Ik lag helemaal dubbel >.< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.