Dinkydau Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 (bewerkt) heej weetmand waar ik mod kan vinden gelijk in het filmpjehttp://www.youtube.com/watch?v=pJJxh1S0PJ0 Ik durf met best veel zekerheid te zeggen dat dat geen mod is maar gewoon een "vet" filmpje. Edit: Ik had niet in de gaten dat er nog een pagina was, want toen ik het bericht zag waarop ik reageerde dacht ik dat ik al op de laatste pagina zat. Bewerkt: 27 juli 2008 door Dinkydau Reageren
gtaa Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Bestaat er iets als een Map editor? Of een object placer voor GTA SA? Net iets als in MTA: race. Maar dan voor gwoon SP. Of iets dat je gewoon ingame objecten kan plaatsen. (had ooit is wat gelezen over iemand die zoiets had ofzo) Zou fijn zijn Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Bestaat er iets als een Map editor? Of een object placer voor GTA SA? Net iets als in MTA: race. Maar dan voor gwoon SP. Of iets dat je gewoon ingame objecten kan plaatsen. (had ooit is wat gelezen over iemand die zoiets had ofzo) Zou fijn zijn Dat is inderdaad waar dat dat bestaat. De Map-Editor Dit programma lijkt op de Map Viewer maar is veel uitgebreider en zit iets anders in elkaar. Waar het bij de Map Viewer blijft bij bekijken, kun je met dit programma objecten verslepen, toevoegen, weghalen en meer. Dit programma laadt delen van de map (IDE- en IPL-bestanden), die je vervolgens kunt bewerken. Wanneer je een mapmod gaat maken is dit programma erg handig! Hier heb je een link naar de Map-Editor Mapeditor. Als je hier nog een beetje nieuw bent en je er niet mee overweg mee kan raad ik je aan om deze tutorial ( handleiding ) door te lezen. Zo staat in stappen uitgelegt hoe alles werkt. Reageren
gtaa Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 (bewerkt) Bestaat er iets als een Map editor? Of een object placer voor GTA SA? Net iets als in MTA: race. Maar dan voor gwoon SP. Of iets dat je gewoon ingame objecten kan plaatsen. (had ooit is wat gelezen over iemand die zoiets had ofzo) Zou fijn zijn Dat is inderdaad waar dat dat bestaat. De Map-Editor Dit programma lijkt op de Map Viewer maar is veel uitgebreider en zit iets anders in elkaar. Waar het bij de Map Viewer blijft bij bekijken, kun je met dit programma objecten verslepen, toevoegen, weghalen en meer. Dit programma laadt delen van de map (IDE- en IPL-bestanden), die je vervolgens kunt bewerken. Wanneer je een mapmod gaat maken is dit programma erg handig! Hier heb je een link naar de Map-Editor Mapeditor. Als je hier nog een beetje nieuw bent en je er niet mee overweg mee kan raad ik je aan om deze tutorial ( handleiding ) door te lezen. Zo staat in stappen uitgelegt hoe alles werkt. Ik zal het ooit is proberen (met die tut) maar het lijkt me erg lastig, ten opzichte van de Map editor van MTA, die ideaal is. Is er ook een andere? :A Edit: Wat is map viewer? Bewerkt: 27 juli 2008 door gtaa Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Ik zal het ooit is proberen (met die tut) maar het lijkt me erg lastig, ten opzichte van de Map editor van MTA, die ideaal is. Is er ook een andere? :AEdit: Wat is map viewer? Volgens mij is er geen andere andere map-editor, ik heb wel informatie kunnen vinden over de map viewer ik hoef het denk ik niet uit te leggen. Map ViewerWat kun je ermee? Met dit programma kun je de gehele map van Gta: San Andreas bekijken. Verder kun achter de data-informatie komen van elk model (identificatienummer, dff-naam, txd-naam etc.). Wil je mapmods maken, dan is dit programma erg handig! De download links van Map Viewer Reageren
gtaa Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Ik zal het ooit is proberen (met die tut) maar het lijkt me erg lastig, ten opzichte van de Map editor van MTA, die ideaal is. Is er ook een andere? :AEdit: Wat is map viewer? Volgens mij is er geen andere andere map-editor, ik heb wel informatie kunnen vinden over de map viewer ik hoef het denk ik niet uit te leggen. Map ViewerWat kun je ermee? Met dit programma kun je de gehele map van Gta: San Andreas bekijken. Verder kun achter de data-informatie komen van elk model (identificatienummer, dff-naam, txd-naam etc.). Wil je mapmods maken, dan is dit programma erg handig! De download links van Map Viewer ja ik had al gegoogled . Het werkt helaas niet, en het is nog steeds niet zoals MTA. Is 't zoveel moeilijker om een map editor voor SP te maken als voor MTA? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 (bewerkt) Ik zal het ooit is proberen (met die tut) maar het lijkt me erg lastig, ten opzichte van de Map editor van MTA, die ideaal is. Is er ook een andere? :AEdit: Wat is map viewer? Volgens mij is er geen andere andere map-editor, ik heb wel informatie kunnen vinden over de map viewer ik hoef het denk ik niet uit te leggen. Map ViewerWat kun je ermee? Met dit programma kun je de gehele map van Gta: San Andreas bekijken. Verder kun achter de data-informatie komen van elk model (identificatienummer, dff-naam, txd-naam etc.). Wil je mapmods maken, dan is dit programma erg handig! De download links van Map Viewer ja ik had al gegoogled . Het werkt helaas niet, en het is nog steeds niet zoals MTA. Is 't zoveel moeilijker om een map editor voor SP te maken als voor MTA? Het ligt eraan of je ermee overweg kan ik raad je wel aan om de tijd ervoor te nemen anders snap je er geen kruitefluit meer van, dus loop rustig de tutorial langs en dan begin je later door te krijgen hoe alles werkt . Nu gaan we over naar je probleem wat geeft hij dan aan? Een foutmelding? Sluit het tooltje zomaar af? Kan je misschien iets meer uitleg geven. Bewerkt: 27 juli 2008 door GekkieJ01 Reageren
gtaa Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 (bewerkt) Ik zal het ooit is proberen (met die tut) maar het lijkt me erg lastig, ten opzichte van de Map editor van MTA, die ideaal is. Is er ook een andere? :AEdit: Wat is map viewer? Volgens mij is er geen andere andere map-editor, ik heb wel informatie kunnen vinden over de map viewer ik hoef het denk ik niet uit te leggen. Map ViewerWat kun je ermee? Met dit programma kun je de gehele map van Gta: San Andreas bekijken. Verder kun achter de data-informatie komen van elk model (identificatienummer, dff-naam, txd-naam etc.). Wil je mapmods maken, dan is dit programma erg handig! De download links van Map Viewer ja ik had al gegoogled . Het werkt helaas niet, en het is nog steeds niet zoals MTA. Is 't zoveel moeilijker om een map editor voor SP te maken als voor MTA? Het ligt eraan of je ermee overweg kan ik raad je wel aan om de tijd ervoor te nemen anders snap je er geen kruitefluit meer van, dus loop rustig de tutorial langs en dan begin je later door te krijgen hoe alles werkt . Nu gaan we over naar je probleem wat geeft hij dan aan? Een foutmelding? Sluit het tooltje zomaar af? Kan je misschien iets meer uitleg geven. Voor mij werkt het niet het programma wel ( snap je t nog ) Ik krijg zwart beeld, dus helemaal leeg. Ik verdiep me er later wel in, als ik m'n nieuwe PC heb, en een back up heb gemaakt . Bewerkt: 27 juli 2008 door gtaa Reageren
bart12345 Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 is er een mod die de auto's op de snelwegen sneller laat gaan?? want het is nu zo irritant dat ze zo sloom zijn en graag een mod waardoor je benzine kan halen? Reageren
gtaa Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 en graag een mod waardoor je benzine kan halen? Die is er, maar er is wel kans dat je dan overnieuw moet beginnen. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 (bewerkt) is er een mod die de auto's op de snelwegen sneller laat gaan??want het is nu zo irritant dat ze zo sloom zijn en graag een mod waardoor je benzine kan halen? Zie hier, dit is een soort mod pack. Ik heb helaas niks anders kunnen vinden met als zoekwerk '' Fuel mod / Petrol mod ''. In deze mod zit onder anderen: Allows to have a magnet under an helicopter (with a key, you can enable or disable it) Give the possibility to have any vehicle Give the possibility to have any weapon Give the possibility of exchanging weapons with the members of your gang Management of the petrol Time at idle on request Show a speedometer (in km/h or miles/h) Lees de readme goed door want het is geen invoudige mod. Succes Bewerkt: 28 juli 2008 door GekkieJ01 Reageren
RobinMovies Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Om GTA SA te kunnen modificeren heb je natuurlijk in de eerste plaats GTA SA nodig. Dat lijkt me idd erg handig XD Reageren
RobinMovies Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 (bewerkt) kent iemand een mod dat je kan driften ? erg bedankt alvast Misschien een beetje laat maar met Killers Killa drift code kun je in handling andere codes doen. (ik doe vooral bij bullet...) Ik heb hier 2 drift codes (licht er aan welke je prettig vind) (2e is met NL instalatie) hiero de downloads: killa_killers_drift_code_eng.txt GTA_SA_Drift_code.txt Bewerkt: 28 juli 2008 door RobinMovies Reageren
jorry95 Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 waar kun je de mod downloaden zodat je onder invloed van wiet en drank kan komen en dat er op platsen ook wiet en drank spanwt Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 (bewerkt) waar kun je de mod downloaden zodat je onder invloed van wiet en drank kan komen en dat er op platsen ook wiet en drank spanwt Ik had net al even op je reactie gereageerd met het antwoord maar je bent haastig dus hier alstjeblieft, lees de readme goed door, maak backups van je bestanden en veel plezier met je stoned mod. Bewerkt: 28 juli 2008 door GekkieJ01 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.