K.O. Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 @ spacebook: Het is wel een ford transit, maar zonder brainiac-logo:Klik kan je dat ook op de ps2Niet op een 100% legale manier.. Met omgebouwde PS2's, lege DVD's, DVD branders en het programma IsoBuster (of andere variant) kom je echter een heel eind, maar daar mogen we je op dit forum niet mee helpen. Reageren
Lordician Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 hey mensenik zoek een mod waarbij je niet van je motor kunt vallen voor vc ik heb hem al eens eerder gehad(jaar geleden) maar kan hem niet meer vinden weet iemand misschien een link van zo'n soort mod?? grz keessie Hier een link voor steed-mod,heb hem zelf ook een keer gebruikt.. http://www.gtagaming.com/downloads?p=file&id=1287 (P.S. alleen new game he ) Greetz by Lordician (By the way, weet echt niemand een antwoord op mijn vraag ? ) Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 (bewerkt) Ik zoek een drift handling line waarmee je dit krijgt: KLIK! Als naar de link in de description ga kom ik op een "ilmje met een bloote man en een paard uit Alvast bedankt! Mvg PTC. PS met google vond ik niks. Bewerkt: 6 augustus 2008 door PiekeTheCat Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 (bewerkt) Ik zoek een drift handling line waarmee je dit krijgt: KLIK! Als naar de link in de description ga kom ik op een "ilmje met een bloote man en een paard uit Alvast bedankt! Mvg PTC. PS met google vond ik niks en het voor SA zoals in het filmpje. Bewerkt: 6 augustus 2008 door PiekeTheCat Reageren
.Senne Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 there u go: >>drift handling hiero<< of >>drift handling hiero<< Reageren
.Senne Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 PiekeDePoes: zie het 'ik zoek een mod topic' , ik heb daar een paar downloadjes gezet Reageren
Elfequest Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Weet er iemand waar ik een mod (skin) voor SA kan vinden dat ik een kogelvrijvest aanheb? Reageren
remi1104 Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 hallo allemaal. ik zit vaak op youtube te kijken en vandaag stuite ik op dit filmpje http://nl.youtube.com/watch?v=E-kYdjgvZNo dit is echt een heel mooi filmpje maar nu heb ik een vraag over het geluid. hoe kan ik 3 verschillende sirenes tegelijk in mijn gta sa hebben en ze alle 3 bij een ander voertuig laten werken? ik hoop dat jullie mijn vraag snappen en dat jullie hem duidelijk kunnen beantwoorden. mvg. remi Reageren
Timske Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Aan de zijkant van die video staat iets voor informatie, klik dan op meer informatie Reageren
.Senne Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 (bewerkt) weet er iemand waar ik deze mod kan downlaoden? de toyota supra chargespeed, maar niet enkel de textures. ik heb me al gek gezocht, maar vind geen download. de mod is van een zekere noedel. >>klikkie<< Bewerkt: 9 augustus 2008 door senneken Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 hallo allemaal.ik zit vaak op youtube te kijken en vandaag stuite ik op dit filmpje http://nl.youtube.com/watch?v=E-kYdjgvZNo dit is echt een heel mooi filmpje maar nu heb ik een vraag over het geluid. hoe kan ik 3 verschillende sirenes tegelijk in mijn gta sa hebben en ze alle 3 bij een ander voertuig laten werken? ik hoop dat jullie mijn vraag snappen en dat jullie hem duidelijk kunnen beantwoorden. mvg. remi Je zit vaak op Youtube maar leest nooit de beschrijving van een video? Ja sorry hoor. Reageren
remi1104 Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 (bewerkt) hallo allemaal.ik zit vaak op youtube te kijken en vandaag stuite ik op dit filmpje http://nl.youtube.com/watch?v=E-kYdjgvZNo dit is echt een heel mooi filmpje maar nu heb ik een vraag over het geluid. hoe kan ik 3 verschillende sirenes tegelijk in mijn gta sa hebben en ze alle 3 bij een ander voertuig laten werken? ik hoop dat jullie mijn vraag snappen en dat jullie hem duidelijk kunnen beantwoorden. mvg. remi Je zit vaak op Youtube maar leest nooit de beschrijving van een video? Ja sorry hoor. uuhhh ja dat wel ja maar dat is voor de zwaailichten en niet voor de sirenes!!!!! ik lees de info's altijd of ik snap jullie niet of jullie mijn niet. o ja met de sirenes bedoel ik het geluid en niet het beeld9misschien is dit waar het fout gaat tussen te communicatie ofzoiets) Bewerkt: 10 augustus 2008 door remi1104 Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Ik zoek de rechter auto op dit plaatje: Reageren
dontoketa Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 (bewerkt) hallo allemaal ik heb een vraagje heeft er iemand een mod voor een mercedes vito ik ben er al lang naar op zoek maar ik vind er wel maar die doen het niet alvast bedankt Bewerkt: 10 augustus 2008 door dontoketa Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Ik zoek een mooie Toyota Sprinter Trueno GT drift style. Degenen die ik vond waren te klein gescaled dus weet iemand een mooie? Alvast bedankt! Mvg PTC. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.