PiekeTheCat Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Ik zoek de rechter auto op dit plaatje:*plaatje* KLIK! PS:Het is een Shelby GT500 Ikzelf zoek een mooie Toyota Sprinter Trueno GT drift style. Degenen die ik vond waren te klein gescaled dus weet iemand een mooie? Alvast bedankt! Mvg PTC. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Ik zoek de rechter auto op dit plaatje:*plaatje* KLIK! PS:Het is een Shelby GT500 Ikzelf zoek een mooie Toyota Sprinter Trueno GT drift style. Degenen die ik vond waren te klein gescaled dus weet iemand een mooie? Alvast bedankt! Mvg PTC. Bedankt. Ik weet trouwens wel een Toyota Drift Style maar dat is geen Sprinter Trueno GT. Reageren
.Senne Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 (bewerkt) Ikzelf zoek een mooie Toyota Sprinter Trueno GT drift style.Degenen die ik vond waren te klein gescaled dus weet iemand een mooie? Alvast bedankt! Mvg PTC. ik vond deze: >>klikkie voor trueno AE86<< en deze: >>klikkie voor trueno sprinter initial D<< ik zoek deze: http://noedelgtamods.blogspot.com/2008/08/...yota-supra.html een toyota supra Chargespeed, de mod bestaat, alleen kan ik nergens een download link vinden. liefst de hele mod, en niet enkel de chargespeed texture. (t gaat 'm vooral om de supra, die chargespeed is bijzaak, maar wel mooi) Bewerkt: 10 augustus 2008 door senneken Reageren
jorry95 Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 ik zoek een HQLM2 eentje die ook op vista werkt Reageren
DENNISPOWER Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Ik zoek een mod waarmee auto's niet emer rondrijden, zodat ik teminste kan scheuren zonder binnen 2min totalloss te zyn omdat die gasten als kip zonder kop rijden Ik hb igg nog niet gezocht op mods, omdat ik niet weet waar ik op moet zoeken mvg, Dennis Reageren
.Senne Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 (bewerkt) als je bedoelt dat er een mod is waardoor er helemaal geen auto's meer rondrijden in San andreas, die is er, en is geheten de Ghosttown mod. ik zoek wel even een download. je kan overigens gewoon de ghosttown cheat gebruiken ook, dan rijdt er bijna geen verkeer meer. EDIT: ik dacht dat ie zo noemde, maar kan niets vinden daarmee. ik google wel nog even verder. EDIT 2: ik kon hem niet vinden , enkel voor vice city. het is toch voor SA dat je 'm wil eh? je zal als je even wil kunnen gas geven de ghosttown cheat moeten gebruiken denk ik. als niemand anders 'm vind toch. Bewerkt: 12 augustus 2008 door senneken Reageren
BassJeeH Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 ik snap het niet helemaal hoe ik zon mod moet gebruiken moet ik dan by die afbeelding op download klikke maar dan gebeurt er verder niks.. help me aub want ik wil het zo graag hebben! Reageren
dontoketa Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 ik snap het niet helemaal hoe ik zon mod moet gebruiken moet ik dan by die afbeelding op download klikke maar dan gebeurt er verder niks.. help me aub want ik wil het zo graag hebben! je moet dan de read me lezen daar staat meestal alles uitgelegt en je moet werken met img tool Reageren
Timske Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 (bewerkt) Ik zoek >deze< fuel mod EDIT: 800ste bericht Bewerkt: 12 augustus 2008 door Timske Reageren
DENNISPOWER Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 als je bedoelt dat er een mod is waardoor er helemaal geen auto's meer rondrijden in San andreas, die is er, en is geheten de Ghosttown mod. ik zoek wel even een download.je kan overigens gewoon de ghosttown cheat gebruiken ook, dan rijdt er bijna geen verkeer meer. EDIT: ik dacht dat ie zo noemde, maar kan niets vinden daarmee. ik google wel nog even verder. EDIT 2: ik kon hem niet vinden , enkel voor vice city. het is toch voor SA dat je 'm wil eh? je zal als je even wil kunnen gas geven de ghosttown cheat moeten gebruiken denk ik. als niemand anders 'm vind toch. Oke, danke voor t zoeken, en hoe luid die cheat? Reageren
Crypteq Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 (bewerkt) Oke, danke voor t zoeken,en hoe luid die cheat? je kan ook mijn mod downloaden, de BC7Mod. daarin heb je veel verschillende opties. waaronder ook dat er geen mensen en voertuigen meer in gta zijn. download BC7Mod: Klik lees de readme hoe je het moet installeren. om er geen voertuigen meer te laten rijden, selecteer: Tools > Population-density > Ghosttown veel plezier! edit: je hoeft er overigens geen nieuw game voor te starten! Bewerkt: 12 augustus 2008 door BC7 Reageren
Jacobus Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 heeey daar ik zoek naar een mod die het bouwterein achter doherty verandert in een woonwijk van voor de aardbeving als iemand hem wil je me dan ff een pb tje sturen en als ie niet bestaat weet dan iemand ook iemand die zoiets kan maken. alvast bedankt jacobus Reageren
jorry95 Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 ik zoek een mod waardoor heel SA droog komt te liggen. Reageren
DENNISPOWER Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 (bewerkt) Thankyou Edit: Waar klikken om te downloaden? Edit2: Heb m thnx. Bewerkt: 13 augustus 2008 door DENNISPOWER Reageren
cavorpa Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Ik zoek een soort imgtool. maar je kan sneller ribuilt archief doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.