Rj4 Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Hee.. Ik heb al een tijtje opzoek naar Nike Air Schoenen Voor San Andreas V2 Weet iemand een Site met veel Nike Air Schoenen.. Alvast Bedankt.. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 (bewerkt) Hee..Ik heb al een tijtje opzoek naar Nike Air Schoenen Voor San Andreas V2 Weet iemand een Site met veel Nike Air Schoenen.. Alvast Bedankt.. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=60033 Stel je vraag daar En je hebt V2, je zult een downgrade-patch moeten downloaden(zodat je V1/V1.1 hebt), want met V2 kun je niet modden... Dus vraag daar alles wat je nodig hebt: Een dwongrade-patch, en die schoenenmod MegaPilot. Bewerkt: 14 augustus 2008 door MegaPilot Reageren
KillerXL Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 (bewerkt) Ik ben op zoek naar de mod waarmee je in san andreas een verder uitzicht heb (je kunt dan vanaf mount chillad de wolkenkrabbers zien) ik had hem al geinstalleerd, maar ik wil hem weer weg hebben en daarvoor wil ik weten welke bestandjes ik moet vervangen, dus daarom wil ik die mod graag om daarachter te komen. Ik had hem namelijk al verwijderd en het was al een tijdje geleden (misschien klinkt het allemaal een beetje vaag..) EDIT: Laat maar het is al opgelost Bewerkt: 15 augustus 2008 door KillerXL Reageren
Basssss Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 http://nl.youtube.com/watch?v=S68of_EB_Xg Welke mod gebruikt ie om zo hoog te kunnen vliegen met een jetpack? PS: Ik wil een jetpack mod en niet die LC mod die in de uitleg staat. Reageren
Johannn12 Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Hallo, Ik zoek een mod dat je je auto na verloop van tijd moet tanken. Om het iets echter te maken Zou heel vet zijn als iemand kan helpen zoeken:D Johan Reageren
K.O. Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Hallo,Ik zoek een mod dat je je auto na verloop van tijd moet tanken. Om het iets echter te maken Zou heel vet zijn als iemand kan helpen zoeken:D Johan Een losse download kan ik momenteel niet vinden voor deze Petrol mod. Wel kan ik de 'Back to Reality' mod vinden die meerdere dingen realistischer maakt, waaronder het feit dat je na verloop van tijd moet tanken bij een tankstation. Downloaden kun je hier. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Ik zoek deze mod. Reageren
gerwin1 Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 eeys ik wil graag de mod great new effects downloaden maar van de link vanwaar ik em wil downloaden kan hij de pagina nie vinden weten juli mischien nog andere download links alvast bedankt Reageren
ikt Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 http://gta-worldmods.planet-multiplayer.de...;contentid=3194 Hmm, de site werkt idd niet. Vraag hier eens na: http://www.gtaforums.com/index.php?showtop...new+effects+1.3 Misschien is er een andere upload. maar ik betwijfel het. :| Reageren
jorry95 Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 (bewerkt) ik zoek een mod waardoor de ZR-350 word vervangen door een gedetialeerde dodge viper srt-10 Bewerkt: 16 augustus 2008 door jorry95 Reageren
KillerXL Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Ik zoek een no intro patch voor gta sa Reageren
Issie3222 Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 (bewerkt) ik zoek een mod waardoor de ZR-350 word vervangen door een gedetialeerde dodge viper srt-10 Ik denk dat dit is wat je zoekt: Dodge Viper SRT-10 Hij ziet er alvast wel gedetailleerd uit! En er staat dat je de Uranus moet vervangen maar je kan de naam gewoon wijzigen en het door de ZR-350 vervangen Succes! Bewerkt: 16 augustus 2008 door Issie3222 Reageren
Thomas_Owner Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Ik zoek een mod waarmee je de autolampen handmatig aan en uit kan doen. (zoals in 'Back to Reality', maar dan zonder de rest) En een mod dat de knipperlichten werken Reageren
KillerXL Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Ik zoek een mooie rallyjeep mod die de Sandking kan vervangen. weet iemand een mooie? Reageren
Thomas_Owner Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 (bewerkt) Mag het ook een Dakar jeep zijn? Link Bewerkt: 16 augustus 2008 door Thomas_Owner Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.