Beagle Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 (bewerkt) ik zet deze vraag nog een keer want het is net off mijn aanvraag er niet staat.ik zoek dus de mitsubishi eclipse van The Fast And The Furious die de Uranus vervangt en met SAMI installerbaar is Google: "San Andreas Mitsubishi Eclipse" Mitsubishi Eclipse <-- Soortgelijke Mod. Is namelijk van NFS Underground, en niet SAMI Installeerbaar (Word ook niet aangeraden, altijd problemen). @Hieronder: NP. Bewerkt: 8 december 2008 door Beagle Reageren
JOEMAN Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 is er een mod of programma waar mee je meer wagens dan normaal in kunt plaatsen? Reageren
gtaa Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Die drift dan dat eerste filmpje kan ik ook zonder mods met een turismo :') Reageren
Beagle Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 is er een mod of programma waar mee je meer wagens dan normaal in kunt plaatsen? Ja, met Sacky's Limit Adjuster. Hoe je het moet gebruiken, staat in de post of bij de readme in het bestand. Reageren
geo bruce Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 kan iemand deze maken als het af is mail naar brucehelsen (at) hotmail DOT com Reageren
the_dan Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 een stuntvoertuih met ramp erop?? je kan ook een autolegger gebruiken +welke gta (niet dat ik het kan ) Reageren
geo bruce Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 een stuntvoertuih met ramp erop??je kan ook een autolegger gebruiken +welke gta (niet dat ik het kan ) nee ik wil een nieuwe auto en geen packer Reageren
Beagle Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 kan iemand deze maken als het af is mail naar brucehelsen (at) hotmail DOT com Verkeerde topic Trouwens, dat voertuig is heel makkelijk om te maken. Begin eens met 3DS Max, Gmax of Zmodeller. Reageren
Nouveau_Riche Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 eey ik soek het normale script.scm Reageren
Beagle Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 eey ik soek het normale script.scm Verkeerder topic, je moet bij "Bestand Aanvraag" zijn Dan help ik je toch even op weg, "Main.SCM" Reageren
donar95 Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 hoi allemaal ik had een vraagje of iemand een skin voor cj weet van daniel qraig aka james bond alvast bedankt Reageren
Beagle Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 hoi allemaal ik had een vraagje of iemand een skin voor cj weet van daniel qraig aka james bondalvast bedankt Het ziet er geloof ik niet al te best uit, maar het is wat... James Bond Skin Reageren
JOEMAN Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 ik zoek de nissan 370Z mod Reageren
Beagle Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 ik zoek de nissan 370Z mod Is er niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.