JOEMAN Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 ok thx zal moeten wachte tot /1/2009 Reageren
KillerXL Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 (bewerkt) hoi ik zoek 2 mods: 1. een mod waarbij het verkeer realistischer word. dat de auto's wat sneller rijden (vooral op de snelweg) en dat er ook echt files kunnen ontstaan en misschien nog wat meer dingen die het verkee realistischer maken 2. een mod waar het geluid van de Desert Eagle en de 9mm wat realistischer word Op de 2e heb ik al wat gevonden, maar ik ben nog op zoek naar de 1e Bewerkt: 21 december 2008 door KillerXL Reageren
klikoe Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 (bewerkt) hoi ik zoek 2 mods:1. een mod waarbij het verkeer realistischer word. dat de auto's wat sneller rijden (vooral op de snelweg) en dat er ook echt files kunnen ontstaan en misschien nog wat meer dingen die het verkee realistischer maken 2. een mod waar het geluid van de Desert Eagle en de 9mm wat realistischer word. 1. Ik heb geen idee 2. Geluiden in SA is niet zomaar een bestandje vervangen, je moet maar even bij de tutorials kijken of er iets is over een programmaatje genaamd ''SAAT'' ( San Andreas Audio Tool ). Het programmaatje zelf is gewoon even googelen. Zelf ben ik op zoek naar een mp3 speler die over muziek af kan spelen, dus een soort radio maar ook buiten een voertuig. Wie kan mij hierbij verder helpen?? Bewerkt: 19 december 2008 door klikoe Reageren
Beagle Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 hoi ik zoek 2 mods:1. een mod waarbij het verkeer realistischer word. dat de auto's wat sneller rijden (vooral op de snelweg) en dat er ook echt files kunnen ontstaan en misschien nog wat meer dingen die het verkee realistischer maken 2. een mod waar het geluid van de Desert Eagle en de 9mm wat realistischer word. 1. Ik heb geen idee 2. Geluiden in SA is niet zomaar een bestandje vervangen, je moet maar even bij de tutorials kijken of er iets is over een programmaatje genaamd ''SAAT'' ( San Andreas Audio Tool ). Het programmaatje zelf is gewoon even googelen. Zelf ben ik op zoek naar een mp3 speler die over muziek af kan spelen, dus een soort radio maar ook buiten een voertuig. Wie kan mij hierbij verder helpen?? In de MTL staat een tutorial van K.O., over "Audio aanpassen". Ik heb iets wat precies is wat jij zoekt. Hier kan je het downloaden. Bron is cleo.sannybuilder.com Reageren
Chyco2Forum Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Mensen Allemaal Mods Heb Er Al Zoveel Geprobeerd Is Er Ook 1 Voor v.2? Anders Kan Ik Geen Minibikes Reageren
Ice Banana Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 (bewerkt) Mensen Allemaal Mods Heb Er Al Zoveel Geprobeerd Is Er Ook 1 Voor v.2? Anders Kan Ik Geen Minibikes het spijt ons Chyco, er zijn namelijk geen mods voor versie 2. Versie 2 is gewoon niet modable. Dat wil zeggen dat er niets ingaat van mods, of je spel crasht. Ikzelf heb een sterk vermoeden dat het door de HotCoffee mod komt dat er een tweede versie gemaakt werd. Maar goed. Wat je kan doen Chyco, is je San Andreas downgraden. Dat is de versie verlagen naar Versie 1 zodat je jouw Minibikes in het spel kan zetten. Met deze patch: klik Gaat je San Andreas terug naar versie 1 zodat je kan modden en jouw favoriete voertuig erin kan zetten. Nadien installeer je gewoon je modificaties. Have fun. Bewerkt: 20 december 2008 door Ice Banana Reageren
klikoe Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 hoi ik zoek 2 mods:1. een mod waarbij het verkeer realistischer word. dat de auto's wat sneller rijden (vooral op de snelweg) en dat er ook echt files kunnen ontstaan en misschien nog wat meer dingen die het verkee realistischer maken 2. een mod waar het geluid van de Desert Eagle en de 9mm wat realistischer word. 1. Ik heb geen idee 2. Geluiden in SA is niet zomaar een bestandje vervangen, je moet maar even bij de tutorials kijken of er iets is over een programmaatje genaamd ''SAAT'' ( San Andreas Audio Tool ). Het programmaatje zelf is gewoon even googelen. Zelf ben ik op zoek naar een mp3 speler die over muziek af kan spelen, dus een soort radio maar ook buiten een voertuig. Wie kan mij hierbij verder helpen?? In de MTL staat een tutorial van K.O., over "Audio aanpassen". Ik heb iets wat precies is wat jij zoekt. Hier kan je het downloaden. Bron is cleo.sannybuilder.com Dit is inderdaad precies wat ik zoek. Bedankt! Reageren
Sprudel Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Beste, Bestaat er soms een Mod van een Honda Dax?? MVG Sprudel Reageren
Traser Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 Beste,Bestaat er soms een Mod van een Honda Dax?? MVG Sprudel Gelieve de Gta erbij te vermelden. Reageren
Beagle Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 (bewerkt) Beste,Bestaat er soms een Mod van een Honda Dax?? MVG Sprudel Gelieve de Gta erbij te vermelden. Zelfs zonder te weten voor welke GTA kan ik je al zeggen dat deze auto [edit]mod[/edit] niet bestaat. Misschien wil je zelf nog een poging wagen, dat kan bijvoorbeeld op GTAInside.com, GTAGarage.com en Google.nl. Bewerkt: 13 januari 2009 door Beagle Reageren
harmmrah Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 ik zoek een mod voor de andromada voor gta sa kan iemand een link sturen -> ik heb de nOObmode v2.0 daar heb je ook de andromada maar daar kan je geen auto in zetten ik zoek een MOD voor de ECHTE andromada waar je dus een auto in kan zetten. Reageren
Beagle Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 ik zoek een mod voor de andromada voor gta sa kan iemand een link sturen -> ik heb de nOObmode v2.0 daar heb je ook de andromada maar daar kan je geen auto in zetten ik zoek een MOD voor de ECHTE andromada waar je dus een auto in kan zetten. Ik heb >hier< en >hier< wel een leuke mod gevonden, maar Google volgende keer eerst even Reageren
harmmrah Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 ik zoek een mod voor de andromada voor gta sa kan iemand een link sturen -> ik heb de nOObmode v2.0 daar heb je ook de andromada maar daar kan je geen auto in zetten ik zoek een MOD voor de ECHTE andromada waar je dus een auto in kan zetten. Ik heb >hier< en >hier< wel een leuke mod gevonden, maar Google volgende keer eerst even ik had gekozen voor die eerste link, daar moest ik lid van worden maar als ik dat deed kwam ik niet meer bij die mod en als ik dan weer op die link klikte kreeg ik een andere site Reageren
Beagle Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 ik zoek een mod voor de andromada voor gta sa kan iemand een link sturen -> ik heb de nOObmode v2.0 daar heb je ook de andromada maar daar kan je geen auto in zetten ik zoek een MOD voor de ECHTE andromada waar je dus een auto in kan zetten. Ik heb >hier< en >hier< wel een leuke mod gevonden, maar Google volgende keer eerst even ik had gekozen voor die eerste link, daar moest ik lid van worden maar als ik dat deed kwam ik niet meer bij die mod en als ik dan weer op die link klikte kreeg ik een andere site Dat is raar... Bij de eerste én tweede hoef je geen lid te zijn... Reageren
harmmrah Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 ik zoek een mod voor de andromada voor gta sa kan iemand een link sturen -> ik heb de nOObmode v2.0 daar heb je ook de andromada maar daar kan je geen auto in zetten ik zoek een MOD voor de ECHTE andromada waar je dus een auto in kan zetten. Ik heb >hier< en >hier< wel een leuke mod gevonden, maar Google volgende keer eerst even ik had gekozen voor die eerste link, daar moest ik lid van worden maar als ik dat deed kwam ik niet meer bij die mod en als ik dan weer op die link klikte kreeg ik een andere site Dat is raar... Bij de eerste én tweede hoef je geen lid te zijn... nu heb ik die 2e gedownloaded en toen kreeg ik een rare tekst op google en geen andromada Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.