Beagle Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 ik zoek een mod voor de andromada voor gta sa kan iemand een link sturen -> ik heb de nOObmode v2.0 daar heb je ook de andromada maar daar kan je geen auto in zetten ik zoek een MOD voor de ECHTE andromada waar je dus een auto in kan zetten. Ik heb >hier< en >hier< wel een leuke mod gevonden, maar Google volgende keer eerst even ik had gekozen voor die eerste link, daar moest ik lid van worden maar als ik dat deed kwam ik niet meer bij die mod en als ik dan weer op die link klikte kreeg ik een andere site Dat is raar... Bij de eerste én tweede hoef je geen lid te zijn... nu heb ik die 2e gedownloaded en toen kreeg ik een rare tekst op google en geen andromada Ik weet niet waar je het over hebt. Als je op de tweede link drukt, krijg je een website. Dan druk je daar op download, dan word je automatisch naar onder gescrollt. Daar druk je dan op download, en je download een .Rar archief. Daar zit alles in wat je nodig hebt! Reageren
Pmixer Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 ik zoek de nissan 370Z mod Is er niet. Die is er wel >klik< BTW is echt super site! Is wel in engels Heeft Iemand misschien nog vette velgen? 17Pack? Reageren
harmmrah Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 ik zoek een mod voor de andromada voor gta sa kan iemand een link sturen -> ik heb de nOObmode v2.0 daar heb je ook de andromada maar daar kan je geen auto in zetten ik zoek een MOD voor de ECHTE andromada waar je dus een auto in kan zetten. Ik heb >hier< en >hier< wel een leuke mod gevonden, maar Google volgende keer eerst even ik had gekozen voor die eerste link, daar moest ik lid van worden maar als ik dat deed kwam ik niet meer bij die mod en als ik dan weer op die link klikte kreeg ik een andere site Dat is raar... Bij de eerste én tweede hoef je geen lid te zijn... nu heb ik die 2e gedownloaded en toen kreeg ik een rare tekst op google en geen andromada Ik weet niet waar je het over hebt. Als je op de tweede link drukt, krijg je een website. Dan druk je daar op download, dan word je automatisch naar onder gescrollt. Daar druk je dan op download, en je download een .Rar archief. Daar zit alles in wat je nodig hebt! sorry ik bedoelde een tekst op word Reageren
keessie Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 hallo ik kan nergens een mooie mod vinden die de enforcer in SA vervangd naar een beetje moderne versie weet iemand er eentje? grz Reageren
D3nnisD Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Is er een mod voor de SWAT wagen? Zoals de nederlands ME (spuitwagen van oproer politie) heb ik al eens gezien maar is van die site af Reageren
SanAndreasLovertje Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Hoi Ik zat eerst op het verkeerde topic, en toen ben ik hier naar doorverwezen. Ik heb dus een camel yamaha motor gedownload, en erin gezet. Nu zoek ik het racepak wat de coureur aan heeft als hij rijdt. Die is ook geel en erstaan sponsoren op enzo.. Ik heb een foto bijgevoegd van het pak wat ik bedoel. Weet iemand hier of deze mod bestaat? Alvast bedankt Reageren
bart12345 Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Ik zoek een mod waarbij het verkeer realistisch is. -dat ze sneller rijden -minder ongelukken -en dat ze soms stoppen om te tanken enzo Reageren
Pmixer Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 dan moet je cleo dacht ik hebben en dan zo'n speedmeter met tank ding dan slaan ze ook af naar tankstation Reageren
Scoobman Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 Ik ben ook door verwezen naar hier. Ik ben al een tijd aan het zoeken naar deze sound mod; http://video.google.nl/videoplay?docid=-63...uiter&hl=nl. Ik heb gegoogled maar dit zonder resultaat. Ik kan de skin daar van ook nergens vinden. Iemand misschien een idee of tip waar ik nog meer kan kijken? gtagarage en gtadownloads heb ik ook op gekeken. Reageren
harmmrah Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 HoiIk zat eerst op het verkeerde topic, en toen ben ik hier naar doorverwezen. Ik heb dus een camel yamaha motor gedownload, en erin gezet. Nu zoek ik het racepak wat de coureur aan heeft als hij rijdt. Die is ook geel en erstaan sponsoren op enzo.. Ik heb een foto bijgevoegd van het pak wat ik bedoel. Weet iemand hier of deze mod bestaat? Alvast bedankt ik weet het niet zeker maar, bijna zeker, ik denk niet dat dat bestaat of je moet zelf zo'n mod maken / I LOVE NOOBMODE V 2.0[/font] >klik< Reageren
jelte12 Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 weet iemand waar je die mod van nederlandse ford focus politie kan vinden Reageren
Beagle Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 (bewerkt) weet iemand waar je die mod van nederlandse ford focus politie kan vinden Misschien als je even >google< gebruikt, zou je er achter komen dat het eerste niet-gesponsorde link voor jou bestemd was Bewerkt: 4 februari 2009 door Beagle Reageren
BlackJoke Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 wie kan mij helpen aan een goeiemod van een Faggio en of pizza boy. ik heb alle mods sites al afgezocht maar nog geen goeien kunnen vinden alvast bedankt mvg Reageren
Scoobman Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 http://grandtheftauto.filefront.com/ kijk daar maar is Reageren
Beagle Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Kijk >hier< maar eens, een hele categorie voor scooters Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.