Sprunk Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Wie weet er een handige tool om auto namen te veranderen. Ik wil namelijk zoveel mogelijk realistisch maken in IV, dus wil ik echte auto namen in kunnen stellen. Wie weet hier een tool voor. Alvast bedankt Reageren
Beagle Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Daar hoef je niet moeilijk over te doen. Met >GTA: San Andreas GXT Editor< kan je gewoon GTA IV GXT's openen! Reageren
bart12345 Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Hi Allemaal ik zoek een mod dat de vrachtwagens in SA met een trailer rond rijden. en een mod waarbij de parkeerplaatsen vol zitten met auto's Reageren
harmmrah Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 ik heb een keer op vidio.google een filmpje gezien dat iemand in het vliegdekschip, die bij de legerbasis vlak bij het vliegvelt van het 2e levvel staat, kon varen als iemand die mod kent stuur A.U.B. een link alvast bedankt gr. harmmrah Reageren
Timske Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 ik heb een keer op vidio.google een filmpje gezien dat iemand in het vliegdekschip, die bij de legerbasis vlak bij het vliegvelt van het 2e levvel staat, kon varen als iemand die mod kent stuur A.U.B. een link alvast bedankt gr. harmmrah >Klik< Even naar beneden scrollen.. Reageren
harmmrah Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 ik heb een keer op vidio.google een filmpje gezien dat iemand in het vliegdekschip, die bij de legerbasis vlak bij het vliegvelt van het 2e levvel staat, kon varen als iemand die mod kent stuur A.U.B. een link alvast bedankt gr. harmmrah >Klik< Even naar beneden scrollen.. weet je het zeker dat je er in kan varen want het staat er niet. er staat dat er een nieuwe is. en er zijn geen foto`s waar het schip op een andere plek is. Reageren
max_gtafreak Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 (bewerkt) ik heb een keer op vidio.google een filmpje gezien dat iemand in het vliegdekschip, die bij de legerbasis vlak bij het vliegvelt van het 2e levvel staat, kon varen als iemand die mod kent stuur A.U.B. een link alvast bedankt gr. harmmrah >Klik< Even naar beneden scrollen.. weet je het zeker dat je er in kan varen want het staat er niet. er staat dat er een nieuwe is. en er zijn geen foto`s waar het schip op een andere plek is. effe reactie bij gehaald "Sind ja nur Texturen die verändert sind.Der Schiff ist der gleiche geblieben" heel plat vertaald ( thnx google translate ) "Als alleen de gewijzigde texturen sind.Der schip bleef hetzelfde" Edit: dit???? http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=720 Bewerkt: 17 februari 2009 door max_gtafreak Reageren
KJF Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Ik zoek een parkour mod, voor San Andreas. Ik heb nu een mod, waarbij ik backflip en rol doe bij vallen, maar ik wil ook handstand en frontflip. help? Reageren
Timske Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Ik zoek een parkour mod, voor San Andreas.Ik heb nu een mod, waarbij ik backflip en rol doe bij vallen, maar ik wil ook handstand en frontflip. help? >Parkour Mod< Reageren
KJF Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Thanks, ik wist die site niet meer. _O_ _O_ :tu: :tu: Reageren
Timske Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 (bewerkt) Gezocht voor GTA San Andreas. GTA IV Freefall mod graag. Een goede Nico Bellic screen. En GTA IV Hud. Danke Schön @KJF. Voor de handstand moet je C indrukken. Bewerkt: 18 februari 2009 door Timske Reageren
max_gtafreak Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 Gezocht voor GTA San Andreas.GTA IV Freefall mod graag. Een goede Nico Bellic screen. En GTA IV Hud. Danke Schön @KJF. Voor de handstand moet je C indrukken. GTA Iv Hud : http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=368780&st=0 de rest kon ik tzv niet vinden Reageren
harmmrah Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 ik heb een keer op vidio.google een filmpje gezien dat iemand in het vliegdekschip, die bij de legerbasis vlak bij het vliegvelt van het 2e levvel staat, kon varen als iemand die mod kent stuur A.U.B. een link alvast bedankt gr. harmmrah >Klik< Even naar beneden scrollen.. weet je het zeker dat je er in kan varen want het staat er niet. er staat dat er een nieuwe is. en er zijn geen foto`s waar het schip op een andere plek is. effe reactie bij gehaald "Sind ja nur Texturen die verändert sind.Der Schiff ist der gleiche geblieben" heel plat vertaald ( thnx google translate ) "Als alleen de gewijzigde texturen sind.Der schip bleef hetzelfde" Edit: dit???? http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=720 en nu in het nederlands graag want ik snap er genene suikerbiet van Reageren
harmmrah Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 (bewerkt) ik heb een keer op vidio.google een filmpje gezien dat iemand in het vliegdekschip, die bij de legerbasis vlak bij het vliegvelt van het 2e levvel staat, kon varen als iemand die mod kent stuur A.U.B. een link alvast bedankt gr. harmmrah >Klik< Even naar beneden scrollen.. weet je het zeker dat je er in kan varen want het staat er niet. er staat dat er een nieuwe is. en er zijn geen foto`s waar het schip op een andere plek is. effe reactie bij gehaald "Sind ja nur Texturen die verändert sind.Der Schiff ist der gleiche geblieben" heel plat vertaald ( thnx google translate ) "Als alleen de gewijzigde texturen sind.Der schip bleef hetzelfde" Edit: dit???? http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=720 en nu in het nederlands graag want ik snap er genene suikerbiet van hier kan je het filmpje zien >>>>hier<<<< bovenste Bewerkt: 19 februari 2009 door harmmrah Reageren
harmmrah Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 ik heb een keer op vidio.google een filmpje gezien dat iemand in het vliegdekschip, die bij de legerbasis vlak bij het vliegvelt van het 2e levvel staat, kon varen als iemand die mod kent stuur A.U.B. een link alvast bedankt gr. harmmrah >Klik< Even naar beneden scrollen.. weet je het zeker dat je er in kan varen want het staat er niet. er staat dat er een nieuwe is. en er zijn geen foto`s waar het schip op een andere plek is. effe reactie bij gehaald "Sind ja nur Texturen die verändert sind.Der Schiff ist der gleiche geblieben" heel plat vertaald ( thnx google translate ) "Als alleen de gewijzigde texturen sind.Der schip bleef hetzelfde" Edit: dit???? http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=720 en nu in het nederlands graag want ik snap er genene suikerbiet van hier kan je het filmpje zien >>>>hier<<<< bovenste yyyyyyyyyyyeeeeeeeeeeeeeessssssssssssss ik heb hem gevonden >>>>>>>>>>>>>>>>>hier<<<<<<<<<<<<<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.