LSR Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 Is er ook een tool dat je de SA radiostations gewoon kan luisteren zonder te spelen?? je kan ook op de officiële site kijken uitmijnhoofd: www.rockstargames.com/sanandreas maar dat weet ik niet zeker Reageren
dexter909 Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 (bewerkt) Ik zoek een outsidemotorcar mod, of hoe het dan ook heet Bv : (GTA SA) Dodge Charger of Ford Mustang, wel goede kwaliteit! Bewerkt: 12 april 2009 door dexter909 Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 (bewerkt) Ik heb ooit eens een mod gezien die de Super GT uit San Andreas in een Stinger uit Vice City verandert. Deze mod kan ik alleen nergens meer terugvinden. Kent iemand deze mod? Edit: laat maar zitten, ik heb een pack gevonden waar deze auto bij zit. Bewerkt: 13 april 2009 door Donald F. Duck Reageren
harmmrah Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 kan iemand mij aub een link sturen voor zelf een mod te maken ik heb een goed idee. Reageren
bandias5 Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 zijn er mods dat je de onderstaande vliegtuigen kan veranderen?als ik hier verkeerd zit zeg maar ff en verplaats hem! Beagle Cargobob Cropduster Dodo Hunter Leviathan Maverick Nevada News Chopper Police Maverick Raindance Rustler Seasparrow Shamal Skimmer Sparrow Stuntplane ik wil de mod doen voor superman maar kan je dat ook doen voor ps2 Reageren
danny18 Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 zijn er mods dat je de onderstaande vliegtuigen kan veranderen?als ik hier verkeerd zit zeg maar ff en verplaats hem! Beagle Cargobob Cropduster Dodo Hunter Leviathan Maverick Nevada News Chopper Police Maverick Raindance Rustler Seasparrow Shamal Skimmer Sparrow Stuntplane ik wil de mod doen voor superman maar kan je dat ook doen voor ps2 Nee, modden op de ps2 is onmogelijk. Reageren
Venzio Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Ik zoek mods voor san andreas met dingen van de marine, boten mannen in pakken van de marine etc. Reageren
tekjump Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 ik heb gehoord van een vriend , die had een mod je kon een helicopter bellen en die ande dan by je zo kon je naar bijna alle plaatsen van gta sa gaan . ken iemand mij helpen ik vinde deze nergens en men vried vind hem ok niet.. het is een CLEO mod Reageren
leettjuh Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Geplaatst: 30 april 2009 ik zoek een gangsterauto, nergens gevonden. Weet iemand waar ik die kan vinden? Reageren
leettjuh Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Geplaatst: 30 april 2009 ik heb gehoord van een vriend ,die had een mod je kon een helicopter bellen en die ande dan by je zo kon je naar bijna alle plaatsen van gta sa gaan . ken iemand mij helpen ik vinde deze nergens en men vried vind hem ok niet.. het is een CLEO mod ik heb het wel voor een taxi te bellen gevonden: Taxi-mod Reageren
FGras Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Geplaatst: 30 april 2009 (bewerkt) hee mense, Ik zoek een mod voor GTA San Andreas dat je hem 100% hebt uitgespeeld... omdat ik geen zin heb om hem weer helemaal opnieuw uit te spelen Bewerkt: 30 april 2009 door FGras Reageren
Sentasi Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Geplaatst: 30 april 2009 hee mense, Ik zoek een mod voor GTA San Andreas dat je hem 100% hebt uitgespeeld... omdat ik geen zin heb om hem weer helemaal opnieuw uit te spelen Download een savegame. Reageren
tinusz Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 Hallo ik zoek een cleo mod waardoor in san andreas (als ik op een bepaalde knoppen combinatie druk) niet alleen standaard autos maar ook (gedeeltelijk) gepimpte auto's rijden. het liefste heb ik dat lang niet alle auto's gepimpt zijn en ook dat ze niet allemaal volledig gepimpt zijn weet iemand toevallig zo'n mod stuur dan graag de link zo niet zou dan iemand het kunnen maken als je m graag voor mij wil maken mail me dan even martijn_kalteren (at) hotmail DOT com ik heb hier al veel naar gezocht dus alfast bedankt, tinusz Reageren
tinusz Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 (bewerkt) hier stond een vraag die nu niet meer nodig is[/font] Bewerkt: 2 mei 2009 door tinusz Reageren
vw53steven Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 (bewerkt) Hallo bestaat er ook een mod dat je GTA SA, VC en GTA 3 in één hebt? (dus dat je gta sa hebt en daaromheen in de zee een land vice city + gta 3) Gr. Steven Bewerkt: 4 mei 2009 door vw53steven Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.