Dvt Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Ik zoek een mod voor SA die je terugbrengt naar de Liberty City tijd van CJ. Reageren
tinusz Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Hallobestaat er ook een mod dat je GTA SA, VC en GTA 3 in één hebt? (dus dat je gta sa hebt en daaromheen in de zee een land vice city + gta 3) Gr. Steven er bestaat een mod die GTA United heet. daar heb je Vicecity en Libertycity (van GTA3) maar niet met San Andreas erbij met San Andreas er nog steeds bij bestaat voorzover ik weet nog niet Reageren
FGras Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 hee mense, Ik zoek een mod voor GTA San Andreas dat je hem 100% hebt uitgespeeld... omdat ik geen zin heb om hem weer helemaal opnieuw uit te spelen Download een savegame. ja maar 99% van die savagames staat bij dat ze niet werken, ik kan er geen vinden die werkt ?! Reageren
viccie211 Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Ik zoek de infernus.txd, infernus.dff en handlingline van de VC infernus om in GTA III te zetten. Alvast bedankt, viccie211 Reageren
brend5 Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 hee mense, Ik zoek een mod voor GTA San Andreas dat je hem 100% hebt uitgespeeld... omdat ik geen zin heb om hem weer helemaal opnieuw uit te spelen Download een savegame. ja maar 99% van die savagames staat bij dat ze niet werken, ik kan er geen vinden die werkt ?! ik heb er wel 1 alleen die komt niet hier vandaan misschien dat ik het naar je email kan sturen Reageren
Nouveau_Riche Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 ik kan niet modden in vice city want dan komt stteds de melding als ik iets wil verwijderen in de img tool: dir file error it might be in use.. exiting. weet iemand hoe dit komt?? Reageren
Beagle Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Zorg dat je VC niet open staat tijdens het gebruiken van die IMGTool. Reageren
Sentasi Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 (bewerkt) hee mense, Ik zoek een mod voor GTA San Andreas dat je hem 100% hebt uitgespeeld... omdat ik geen zin heb om hem weer helemaal opnieuw uit te spelen Download een savegame. ja maar 99% van die savagames staat bij dat ze niet werken, ik kan er geen vinden die werkt ?! Ik heb toevallig een aantal weken geleden zelf de 100% V1 savegame gedownload, en deze werkt prima. Je kan het tenminste is gaan proberen, voordat je zo hard roept dat ze defect zijn, wie niet waagt wint niet. Bewerkt: 6 mei 2009 door Sentasi Reageren
Nouveau_Riche Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Zorg dat je VC niet open staat tijdens het gebruiken van die IMGTool. n dus ik begrijp er niets van:-( Reageren
iefen Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 gebruik dirmanager en ik zoek de autos van 2fast 2furious en de the fast and the furious tokyo drift-> vooral die van DK en Monalisa voor SA dooeeeiiii Reageren
Nouveau_Riche Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Geplaatst: 7 mei 2009 gebruik dirmanageren ik zoek de autos van 2fast 2furious en de the fast and the furious tokyo drift-> vooral die van DK en Monalisa voor SA dooeeeiiii wat is dirmanager? Reageren
iefen Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 een programma dat je klan downloaden @ www.jvtdesign.com Reageren
kgta forum Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 is er ook een mod die er voor zorgt dat voertuigen niet meer verdwijnen Reageren
GwnHugo Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 Hoe bedoel je? Ik snap het niet helemaal. Reageren
danny18 Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 is er ook een mod die er voor zorgt dat voertuigen niet meer verdwijnen [/quote Je bedoeld dat je niet meer wilt dat je je even omdraait dat zomaar me auto weg is net zoals GTA IV want in IV kun je je auto gewoon parkeren zonder dat zomaaar hij verdwijnt. Helaas bestaat zoiets nog niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.