brend5 Geplaatst: 15 mei 2009 Rapport Geplaatst: 15 mei 2009 hallo lallemaal, ik zoek een derbi senda voor gta sa weet iemand waar je die kan downloaden. zo ja sttur me een pm alvast bedankt Reageren
Mevin Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Ik heb dit gewoon gegoogled. Zou jij ook eens moeten doen. Klik Reageren
weeteenbeetje Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 (bewerkt) ik zoek een stunt challenge mod zoals deze Klik (voor vice city natuurlijk hé) Bewerkt: 20 mei 2009 door weeteenbeetje Reageren
jaah90 Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 (bewerkt) Ik dacht dat ik ooit op deze site een mod had gevonden, waarmee je een garage kreeg voor 40 voertuigen inclusief een 100% savegame. Waar kan ik deze mod vinden? (GTA San Andreas) Dank u Bewerkt: 20 mei 2009 door jaah90 Reageren
Mevin Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 Ik dacht dat ik ooit op deze site een mod had gevonden, waarmee je een garage kreeg voor 40 voertuigen inclusief een 100% savegame. Waar kan ik deze mod vinden?Dank u Als je dan ook even erbij wil zetten voor welk spel Reageren
jaah90 Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 (bewerkt) Ik dacht dat ik ooit op deze site een mod had gevonden, waarmee je een garage kreeg voor 40 voertuigen inclusief een 100% savegame. Waar kan ik deze mod vinden?Dank u Als je dan ook even erbij wil zetten voor welk spel San Andreas Edit: Ik heb de site al weer teruggevonden: PatrickW zijn modding site. Maar jammer genoeg is zijn carpark mod voor GTA Vice City. Op gtaforums.com heb ik wel een 'tutorial' gezien, hoe je een garage kan creeeren met 80 auto's, máár niemand heeft een 100% savegame beschikbaar Bewerkt: 21 mei 2009 door jaah90 Reageren
weeteenbeetje Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 (bewerkt) Ik zoek de gta lll spawner. Klik kan iemand mij helpen? ik zoek een stunt challenge mod zoals deze Klik (voor vice city natuurlijk hé) Bewerkt: 23 mei 2009 door weeteenbeetje Reageren
cripsleader Geplaatst: 26 mei 2009 Rapport Geplaatst: 26 mei 2009 Hoi voor iedereen die dit leest! Ik ben weer begonnen met de GTA SA 100% NL mod vraag wie kan mij helpen? Als je intresse hebt Mail dan naar gtasadutchmodders(at) gmail DOT com. Wil je weten wat wij maken ga naar http://the-dutch-modders.hyves.nl/fotos/. Wat voor mod zoek ik? Ik wil het openbaarvervoer veradneren zoals, NS treinen en connexion bussen wie heeft deze mods gezien Alvast bedankt Reageren
ajaxhunter Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 (bewerkt) Gezocht: De Ford Focus Wagon OF de oude versie. Als iemand hem vind deel hem dan please Het is voor GTA SAN ANDREAS iemand die hem vind Bewerkt: 29 mei 2009 door ajaxhunter Reageren
DriftKing Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 weet iemand of er voor GTA San Andreas een shirt en een pet van ADO Den Haag is? Ik heb foto's van de pet voor als iemand die voor me zou willen maken. Reageren
ditmar154 Geplaatst: 13 juni 2009 Rapport Geplaatst: 13 juni 2009 (bewerkt) ik heb 2 vraagjes 1. ik zoek een werkende ingame carspawner voor de laatste patch van gta IV 2. ik zoek ook nog een werkende SparkIV ook voor de laatst uitgekomen patch van IV ty alvast probeer links te posten a.u.b. ditmar Bewerkt: 13 juni 2009 door ditmar154 Reageren
hippiebus Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 Hallo, in een filmpje zag ik een schip dat alleen in multiplayer zit, http://www.youtube.com/watch?v=ufzkDCgukyQ&feature=fvw kan iemand een mod maken waardoor die ook in de echte GTA SA zit? voor de duidelijkheid: het gaat NIET om het vliegtuig maar WEL om het schip waar het op land Reageren
weeteenbeetje Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 ik zoek voor vice city een skateparkmod dat is een skatepark op het strand. Reageren
Beagle Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Ik ken wel een stuntpark voor Vice City, maar waarschijnlijk niet op het strand. Je kan 'm hier vinden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.