Jump to content

Ik zoek een mod!

Bling

Recommended Posts

Hoi, ik heb wel een gehoort dat er een mod is dat je een missie kan doen, en bigfoot moet doden in 20 minuten.

Maar ik zoek een mod Waarin bigfoot gewoon in de bossen rondloop en je hem kunt killen zonder dat het een missie is.

Omdat ik een filmje wil maken voor Youtube over dat ik van FBI ben en hem ga zoeken (soort mythhunter)

dat zou er nep uitzien als zijn levens er bijstonden en er allemaal cutscenes tussendoor kwamen.

kennen jullie die mod en weten jullie waar je die kunt download, of kunnen jullie die maken>

dat zou er fijn zijn Thankz _O_ _O_ :tu: :tu:

Delen op andere websites

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTA_XP

63

• Beagle

62

• -Matthijs-

58

• Ghost_Rider

56

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hoi, ik heb wel een gehoort dat er een mod is dat je een missie kan doen, en bigfoot moet doden in 20 minuten.

Maar ik zoek een mod Waarin bigfoot gewoon in de bossen rondloop en je hem kunt killen zonder dat het een missie is.

Omdat ik een filmje wil maken voor Youtube over dat ik van FBI ben en hem ga zoeken (soort mythhunter)

dat zou er nep uitzien als zijn levens er bijstonden en er allemaal cutscenes tussendoor kwamen.

kennen jullie die mod en weten jullie waar je die kunt download, of kunnen jullie die maken>

dat zou er fijn zijn Thankz _O_ _O_ :tu: :tu:

Ik denk eigenlijk niet dat dat kan, maar het is wel makkelijk mogelijk om een skin nummer te herplaatsen met bigfoot (dan krijg je allemaal bigfoots op straat lopen).

Delen op andere websites

Ik zoek 2 mods, een Lamborghini Gallardo, maar een politie versie. Ik heb al gezocht maar ik kom altijd dezelfde tegen... En de 2e, een mod waardoor je een stinger achter je auto kan laten vallen.

Bewerkt: door vdv_axel
Delen op andere websites

Ik zoek 2 mods, een Lamborghini Gallardo, maar een politie versie. Ik heb al gezocht maar ik kom altijd dezelfde tegen... En de 2e, een mod waardoor je een stinger achter je auto kan laten vallen.

(ik ga er vanuit dat dit voor SA is?)

Die kan je hier vinden. De mogelijkheid om stingers achter je auto te laten vallen zit inbegrepen in de Spaceeinstein's All In One Mod. Dan kan je dit doen met de LAPD-auto. Het nadeel is dan wel dat je moet herbeginnen, maar met dit soort mods zal dat altijd moeten.

Veel plezier! :tu:

Bewerkt: door Velaro
Delen op andere websites

Graag gedaan. :)

Ik denk het overigens niet, en als het dan al zou werken zou ik het niet proberen, je kan er snel voor kicked/banned worden.

Als ik nou eens me eigen server heb, met MTA..

Waar alles dus mag XD

Delen op andere websites

(ik ga er vanuit dat dit voor SA is?)

Die kan je hier vinden. De mogelijkheid om stingers achter je auto te laten vallen zit inbegrepen in de Spaceeinstein's All In One Mod. Dan kan je dit doen met de LAPD-auto. Het nadeel is dan wel dat je moet herbeginnen, maar met dit soort mods zal dat altijd moeten.

Veel plezier! :tu:

Ik zoek eigenlijk een mod waar je alleen dat mee kan doen, niet een All In One Mod want zo heb ik er al één :D

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...