killerbram40 Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2009 Hoi, ik heb wel een gehoort dat er een mod is dat je een missie kan doen, en bigfoot moet doden in 20 minuten. Maar ik zoek een mod Waarin bigfoot gewoon in de bossen rondloop en je hem kunt killen zonder dat het een missie is. Omdat ik een filmje wil maken voor Youtube over dat ik van FBI ben en hem ga zoeken (soort mythhunter) dat zou er nep uitzien als zijn levens er bijstonden en er allemaal cutscenes tussendoor kwamen. kennen jullie die mod en weten jullie waar je die kunt download, of kunnen jullie die maken> dat zou er fijn zijn Thankz _O_ :tu: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2009 (bewerkt) In het begin van dat liedje staat een vreselijk mooie SFPD politie auto ;d Waar diegene in rijdt. Die zoek ik Alvast bedankt Edit: nog een paar: Bewerkt: 8 september 2009 door Alexxxxxxxxxx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2009 Hoi, ik heb wel een gehoort dat er een mod is dat je een missie kan doen, en bigfoot moet doden in 20 minuten.Maar ik zoek een mod Waarin bigfoot gewoon in de bossen rondloop en je hem kunt killen zonder dat het een missie is. Omdat ik een filmje wil maken voor Youtube over dat ik van FBI ben en hem ga zoeken (soort mythhunter) dat zou er nep uitzien als zijn levens er bijstonden en er allemaal cutscenes tussendoor kwamen. kennen jullie die mod en weten jullie waar je die kunt download, of kunnen jullie die maken> dat zou er fijn zijn Thankz _O_ :tu: Ik denk eigenlijk niet dat dat kan, maar het is wel makkelijk mogelijk om een skin nummer te herplaatsen met bigfoot (dan krijg je allemaal bigfoots op straat lopen). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Axelectric_ Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2009 (bewerkt) Ik zoek 2 mods, een Lamborghini Gallardo, maar een politie versie. Ik heb al gezocht maar ik kom altijd dezelfde tegen... En de 2e, een mod waardoor je een stinger achter je auto kan laten vallen. Bewerkt: 8 september 2009 door vdv_axel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RandyvanEssen Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2009 ik zoek een mod voor auto tuning met veel betere tuning onderdelen, Dat je auto's zo mooi kan tunen als in Need For Speed zeg maar. bestaat dit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2009 (bewerkt) Ik zoek 2 mods, een Lamborghini Gallardo, maar een politie versie. Ik heb al gezocht maar ik kom altijd dezelfde tegen... En de 2e, een mod waardoor je een stinger achter je auto kan laten vallen. (ik ga er vanuit dat dit voor SA is?) Die kan je hier vinden. De mogelijkheid om stingers achter je auto te laten vallen zit inbegrepen in de Spaceeinstein's All In One Mod. Dan kan je dit doen met de LAPD-auto. Het nadeel is dan wel dat je moet herbeginnen, maar met dit soort mods zal dat altijd moeten. Veel plezier! Bewerkt: 8 september 2009 door Velaro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2009 Ik dacht dat er ook een cleo script was voor stingers, kan het alleen niet vinden. Wel heb ik de Dodge charger SRT-8 gevonden voor Alexxxxxxxxxx. http://www.gtavision.com/index.php?section...oad&id=1593 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2009 (bewerkt) Werkt dat ook in multiplayer, dat all in one mod? Dankje @ hierboven. Bewerkt: 8 september 2009 door Alexxxxxxxxxx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2009 Graag gedaan. Ik denk het overigens niet, en als het dan al zou werken zou ik het niet proberen, je kan er snel voor kicked/banned worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2009 Graag gedaan. Ik denk het overigens niet, en als het dan al zou werken zou ik het niet proberen, je kan er snel voor kicked/banned worden. Als ik nou eens me eigen server heb, met MTA.. Waar alles dus mag XD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RandyvanEssen Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2009 (bewerkt) ik zoek een mod voor auto tuning met veel betere tuning onderdelen, Dat je auto's zo mooi kan tunen als in Need For Speed zeg maar. bestaat dit? Bewerkt: 9 september 2009 door RandyvanEssen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Axelectric_ Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2009 Ik zoek 2 mods, een Lamborghini Gallardo, maar een politie versie. Ik heb al gezocht maar ik kom altijd dezelfde tegen... En de 2e, een mod waardoor je een stinger achter je auto kan laten vallen. (ik ga er vanuit dat dit voor SA is?) Die kan je hier vinden. De mogelijkheid om stingers achter je auto te laten vallen zit inbegrepen in de Spaceeinstein's All In One Mod. Dan kan je dit doen met de LAPD-auto. Het nadeel is dan wel dat je moet herbeginnen, maar met dit soort mods zal dat altijd moeten. Veel plezier! Ik zoek eigenlijk een mod waar je alleen dat mee kan doen, niet een All In One Mod want zo heb ik er al één Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RandyvanEssen Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2009 ik zoek een mod voor auto tuning met veel betere tuning onderdelen, Dat je auto's zo mooi kan tunen als in Need For Speed zeg maar. bestaat dit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
viccie211 Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2009 Ik zoek de pekka speeder van Puma, ik heb hem al gepbt(3 weken terug) maar hij reageerde niet, heeft een van jullie hem? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beagle Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2009 (bewerkt) Als 'ie op z'n website niet staat, is die nog niet gereleased. Zie 2de bericht hieronder. Bewerkt: 13 september 2009 door Beagle Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.