_Night-Men_ Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 (bewerkt) Bedoel je dit? Een heggeschaar (HedgeTrimmer) Bewerkt: 2 oktober 2009 door _Night-Men_ Reageren
llllllllll Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 Bedoel je dit? Een heggeschaar (HedgeTrimmer) nee ik bedoel zo een met een rond draaiende dunne plaat (metaal) met punten Reageren
llllllllll Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 (bewerkt) hoi allemaal ik heb een foto vaan een band die ik met google -sketch-up heb gemaakt , zou iemand die band willen maken / erin zetten thnx de foto kreeg ik er niet op Bewerkt: 2 oktober 2009 door llllllllll Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 (bewerkt) @ kettingzaag geval: Eeuh,,, dat is een kettingzaag toch Die zit automatisch in SA, maar dan zonder punten. Bewerkt: 2 oktober 2009 door _Night-Men_ Reageren
MaxVito Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 weet iemand een busje voor in gta sa? vw lt vw delivery opel sintra citroen jumper is het zelfde als: fiat ducato peugeot boxer Reageren
llllllllll Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 (bewerkt) @ kettingzaag geval: Eeuh,,, dat is een kettingzaag toch Die zit automatisch in SA, maar dan zonder punten. nee ik bedoel zo'n ronde snijplaat in plaats van de recht hoekige plaat van de kettingzaag ik bedoel zo een O Bewerkt: 3 oktober 2009 door llllllllll Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Bedoel je een cirkelzaag? Reageren
MaxVito Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 (bewerkt) hij bedoelt deze: Bewerkt: 3 oktober 2009 door MaxVito Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Dat zij ik dus ook al, dat is een kettingzaag Hij bedoeld een ronde schijf. Die is rechthoekig. Reageren
MaxVito Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Dat zij ik dus ook al, dat is een kettingzaag Hij bedoeld een ronde schijf. Die is rechthoekig. je das waar maar er is niks anders... Reageren
harmmrah Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 Dat zij ik dus ook al, dat is een kettingzaag Hij bedoeld een ronde schijf. Die is rechthoekig. je das waar maar er is niks anders... duh hij bedoelt zo'n kettingzaag ((((denk ik)))) deze Reageren
MaxVito Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 (bewerkt) ja maar met dat ding kun je geen mensen vermoorde :S Bewerkt: 6 oktober 2009 door MaxVito Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 Dat zij ik dus ook al, dat is een kettingzaag Hij bedoeld een ronde schijf. Die is rechthoekig. je das waar maar er is niks anders... duh hij bedoelt zo'n kettingzaag ((((denk ik)))) deze Dat zei ik dus ook al, een Cirkelzaag ja maar met dat ding kun je geen mensen vermoorde :S Tuurlijk wel Reageren
MaxVito Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 Dat zij ik dus ook al, dat is een kettingzaag Hij bedoeld een ronde schijf. Die is rechthoekig. je das waar maar er is niks anders... duh hij bedoelt zo'n kettingzaag ((((denk ik)))) deze Dat zei ik dus ook al, een Cirkelzaag ja maar met dat ding kun je geen mensen vermoorde :S Tuurlijk wel kwestie van goed modde Reageren
MaxVito Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 http://www.youtube.com/watch?v=TNeh6tx5c_s...feature=related wie kan ze vinden? weet iemand de download link op www.gtaberlin.de staat die niet meer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.