MidnightMayhem Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2009 Ik zoek een mod voor GTA IV waarmee je Politiewagens en Ambulances vervangt door Belgische eenheden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2009 http://www.gtagaming.com/downloads/gta-iv/vehicle-mods/3213 Dit is er eentje, maar er zijn er best weinig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Doggi Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2009 Een BELGISHE politie auto voor SA,ik vin die nergens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
willlie Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2009 ik zoek een mod: Nederlandse politie motor weet iemand hem te vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
harmmrah Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2009 Misschien is dit wat?Magneet mod hep je de reacries bekijkt, THE GAME CHRESHES. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beagle Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2009 Wijs jij het bericht eens aan waar je dat gezegd hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
llllllllll Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2009 hallo, ik ben opzoek naar een mod waarmee heel san andreas liberty city van gta4 word kan iemand me helpen dankjewel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
siwes Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2009 is er een mod die net als enb de reflecties van de auto's opkrikt maar dan zonder al die schaduw, bloom, blur enz enz dus aleen dat de auto's super hoge reflecties hebben (mods van auto's mogen ook aleen dan wel een pack voor gelijk alle voertuigen) en een auto installer er dan bij ik heb geen zin om de hele dag auto's te gaan vervangen door alles 1 voor 1 aan te klikken met sami Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
siwes Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2009 IK HEP AL HEEL LANG GELEDEN EEN MOD GEVRAACHT MAAR GEEN ANTWOORD GEKREGEN, IK ZOEK EEN MOD VOOR GTA SA DE ANDROMEDA, EEN GOEIE IK HEP ER EEN MAAR DAAR KAN JE GEEN INTERIEUR ZIEN EN GEEN VOERTUIGEN IN PLAATSEN, EN DE Leviathan Skycrane die vind ik nergens grrrrrrrrrrr!!! Volgens mij is de Leviathan Skycrane geen Gta mod maar zit die standaard in het spel. Zoek even in de WikiGTA waar je deze kunt vinden . Bovendien gaat niemand zin hebben om jou te helpen wanneer je mensen aanspreekt met CAPS LOCK aan. 1. die CAPS LOCK boeit niet 2. de levviathan scycrane kan je alleen ff met een missie krijgen maar ik wil hem dat ik hem vaker kan pakken 3. ik zoek ook nog een goeie mod voor de andromeda!! http://www.gtainside.com/en/download.php?d...ad&id=18970 ik weeniet zeker maar volgens mij is dit de airbus a300 maar hij vervangt in ieder geval de adromanda hij heeft een cargohold die volgens mij werkt enuhh iets andere besturing door de extra motoren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
llllllllll Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2009 (bewerkt) is er ook een mod voor sa dat als je valt dat je dit krijgt: inplaats vn dit zeg maar dat je niet de hele tijd 1 beweging krijgt maar net zo in gta4 dat je een beetje ronddraait Bewerkt: 21 oktober 2009 door llllllllll Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2009 (bewerkt) http://www.youtube.com/watch?v=_v2Kib6WXe0 Download links staan in de uitleg ernaast. Bewerkt: 21 oktober 2009 door .Senne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
needhack Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2009 ik zal echt blij zijn als iemand een normale simpele standaard stadsbus voor mij vind. niet zo een tour bus. maar gewoon eentje zoals connexxion of RET. maar het probleem is. hij mag niet high poly / high quality zijn. anders laggt me oude pc teveel. gewoon een low / hooguit mid quality city bus. ZONDER 2e aanhang, gewoon 1 standaard bus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2009 ik zoek een mod waar door op de km en toeretellers van het dashboard ook meegaan met de km's wie kan me helpen voorbeeld bij een game is: 18 wos http://www.youtube.com/watch?v=qCQLm2S_kss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2009 ik zal echt blij zijn als iemand een normale simpele standaard stadsbus voor mij vind. niet zo een tour bus. maar gewoon eentje zoals connexxion of RET. maar het probleem is. hij mag niet high poly / high quality zijn. anders laggt me oude pc teveel. gewoon een low / hooguit mid quality city bus. ZONDER 2e aanhang, gewoon 1 standaard bus http://gta-worldmods.t-n-network.de/phpkit/start/include.php?path=content/overview.php&catid=21&type=4 Hier staan een heleboel bussen, allemaal verschillend. Ik ben er zeker van dat er minstens één aan je eisen voldoet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
llllllllll Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2009 http://www.youtube.com/watch?v=_v2Kib6WXe0 Download links staan in de uitleg ernaast. oké egt bedankt maar bij welke val je net zo als Gta iv, want in het filmpje zie ik dat hij een soort van handstand in de lucht maakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.