~Victorious~ Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2007 Een GOEDE Nissan Silvia s15 niet getuned maar gewoon standaard ik heb al gekeken en een paar gevonden maar ze zijn getuned of ze zien eruit als een stuk plastiek.dus een goede Nissan silvia s15grtz Ninoke jaja bier Ik heb wel deze voor je gevonden. Maar misschien is dit niet iets wat je zoekt. >>KLIK<< Nee dat is hem niet toch bedankt dat je even hebt gezocht maar zou nu iemand anders even kunnen zoeken? ik heb een Nissan s13 hier gevonden:http://www.gtagaming.com/pafiledb.php?action=file&id=942 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superjetze Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2007 ik wil LVS downloaden maar ik weet niet waar... ik heb al op google gezocht maar bij elke zegt ie http 404 not found waat iemand waar ik de goede kan dowloaden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gielster Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2007 Weet iemand nog een mooie, mod voor de rhino. Een realistische tank zoals de abrams, leopard of challenger. Mag ook een wo2 tank zijn, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ninoke Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2007 (bewerkt) Weet iemand nog een mooie, mod voor de rhino.Een realistische tank zoals de abrams, leopard of challenger. Mag ook een wo2 tank zijn, De rhino is gebaseerd op een abrams en ik vind dat R* het heel goed gedaan heeft want ze hebben de abrams gewoon perfect nagemaakt dus ik snap niet waarom je hem wilt veranderen?maar ik ga nu even zoeken dat word dan de "EDIT" Ninoke EDIT:>>HIER<< heb ik een geslaagde Abrams tank voor je gevonden,Greetz @Hieronder:Graag gedaan hoor,hier is het topic ook voor Bewerkt: 1 juli 2007 door Ninoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joopykoopy Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2007 oke ik heb een vraagje of gta-sa ook al gemaakt is voor de vc engine met missies (dus eigelijk het complete spel naar vc gezet) is dat er? als die er niet is is er dan wel een zonder de missies? wel dat de auto's er rijden en de mensen er lopen (dacht dat je het simpel zo schreef: path's) mvg, joopykoopy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2007 oke ik heb een vraagje of gta-sa ook al gemaakt is voor de vc engine met missies (dus eigelijk het complete spel naar vc gezet) is dat er?als die er niet is is er dan wel een zonder de missies? wel dat de auto's er rijden en de mensen er lopen (dacht dat je het simpel zo schreef: path's) mvg, joopykoopy Voor zover ik weet is zo'n mod er niet, en het lijkt me ook heel sterk dat die er gaat komen. Simpelweg omdat de VC game-engine daar te zwak voor is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joopykoopy Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2007 o jammer er is wel een mod dat gta-lc gta-vc gta-sa maps in een zitten met nog een paar extratjes maar dan aleen de paths in vc dat is gewoon jammer de map wil dus in elk geval wel ik kan er wel een paar screens van posten http://img81.imageshack.us/my.php?image=gt...00271146tm8.jpg http://img442.imageshack.us/my.php?image=g...09244759hv2.jpg het zit wel in een geupdate vc engine de site van de mod is gta state of liberty neus maar wat rond op de site en op hun forum geloof je niet dat het voor gta-vc is dan moet je hem zelf maar proberen p.s. de plaatjes moet je maar via de kopieren plakken manier doen want hij zegt geen dynamishe pagina's tusen img tags toegestaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gielster Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2007 Ty, ik bedoelde al zoiets , ik weet dat de abrams heel erg mooi na was gemaakt, maar ik wou een tank met bijvoorbeeld markeringen zoals deze heeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2007 (bewerkt) Have anyone another Scooter Sounds ? Or scooter fot Gta ? Add me on icq 308-491-164 Thaaaanks. The only site where the sounds are, is >>THIS<<. There are many carsounds. It's a good idea that you every day check the site. Auf wiedersehn PS Das ist ein Deutsche site! Bewerkt: 1 juli 2007 door GTA_XP Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-pilot Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2007 hallo ik ben op zoek naar een mod de echt bijna alle outo's vervank of als iemand een sa heeft met bijna alle auto's en andere voertuigen heet wil die mij dan ff adden op msn (staat in me profiel) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2007 hallo ik ben op zoek naar een mod de echt bijna alle outo's vervank of als iemand een sa heeft met bijna alle auto's en andere voertuigen heet wil die mij dan ff adden op msn (staat in me profiel) Dan raad ik je aan de 'San Andreas Modern Mod' te downloaden. Deze mod vervangt naast enkele gebouwen en andere kleine dingen, vrijwel alle voertuigen. De 'San Andreas Modern Mod' is hier te downloaden. Tevens zie je op deze pagina de gehele lijst met voertuigen die vervangen zullen worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2007 GTA State of Liberty is inderdaad de perfecte mod die je moet hebben. In de uiteindelijke versie van GTA SOL komen de complete maps, personages en storylines van III, VC en SA. Het spel zit echter pas op 67% geloof ik. De versie die nu te downloaden is, heeft volgens mij bijna alle maps, maar that's it. Bovendien is het nog extreem buggie en zijn er grote problemen met de Draw Distance. Ik raad je aan om de mod in de gaten te houden, en pas te downloaden als ie echt helemaal af is. Dit kan echter misschien nog wel een jaartje duren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LXZ-76 Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2007 hier Op die screen staat een speedometer mod die ik al heel lang zoek, weet iemand waar je die kan downloaden??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ninoke Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2007 hier Op die screen staat een speedometer mod die ik al heel lang zoek, weet iemand waar je die kan downloaden??? >>HIER<<heb ik een speedometer voor je. Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LXZ-76 Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2007 hier Op die screen staat een speedometer mod die ik al heel lang zoek, weet iemand waar je die kan downloaden??? >>HIER<<heb ik een speedometer voor je. Greetz Bedankt voor je moeite maar die speedometer zocht ik niet. ik zoek deze: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.