Jump to content

Ik zoek een mod!


Bling

Recommended Posts

Een GOEDE Nissan Silvia s15 niet getuned maar gewoon standaard ik heb al gekeken en een paar gevonden maar ze zijn getuned of ze zien eruit als een stuk plastiek.dus een goede Nissan silvia s15

grtz Ninoke :bier: jaja bier :puh:

Ik heb wel deze voor je gevonden.

Maar misschien is dit niet iets wat je zoekt.

>>KLIK<<

Nee dat is hem niet toch bedankt dat je even hebt gezocht maar zou nu iemand anders even kunnen zoeken?

ik heb een Nissan s13 hier gevonden:http://www.gtagaming.com/pafiledb.php?action=file&id=942

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    63

  • Beagle

    62

  • -Matthijs-

    58

  • Ghost_Rider

    56

Top Posters In This Topic

Posted Images

Weet iemand nog een mooie, mod voor de rhino.

Een realistische tank zoals de abrams, leopard of challenger.

Mag ook een wo2 tank zijn,

De rhino is gebaseerd op een abrams en ik vind dat R* het heel goed gedaan heeft want ze hebben de abrams gewoon perfect nagemaakt dus ik snap niet waarom je hem wilt veranderen?maar ik ga nu even zoeken dat word dan de "EDIT"

Ninoke

EDIT:>>HIER<< heb ik een geslaagde Abrams tank voor je gevonden,Greetz

@Hieronder:Graag gedaan hoor,hier is het topic ook voor ;)

Bewerkt: door Ninoke
Link to comment
Delen op andere websites

oke ik heb een vraagje of gta-sa ook al gemaakt is voor de vc engine met missies (dus eigelijk het complete spel naar vc gezet) is dat er?

als die er niet is is er dan wel een zonder de missies?

wel dat de auto's er rijden en de mensen er lopen (dacht dat je het simpel zo schreef: path's)

mvg,

joopykoopy :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

oke ik heb een vraagje of gta-sa ook al gemaakt is voor de vc engine met missies (dus eigelijk het complete spel naar vc gezet) is dat er?

als die er niet is is er dan wel een zonder de missies?

wel dat de auto's er rijden en de mensen er lopen (dacht dat je het simpel zo schreef: path's)

mvg,

joopykoopy :cya:

Voor zover ik weet is zo'n mod er niet, en het lijkt me ook heel sterk dat die er gaat komen. Simpelweg omdat de VC game-engine daar te zwak voor is.

Link to comment
Delen op andere websites

o jammer er is wel een mod dat gta-lc gta-vc gta-sa maps in een zitten met nog een paar extratjes maar dan aleen de paths in vc dat is gewoon jammer

de map wil dus in elk geval wel ik kan er wel een paar screens van posten

http://img81.imageshack.us/my.php?image=gt...00271146tm8.jpg

http://img442.imageshack.us/my.php?image=g...09244759hv2.jpg

het zit wel in een geupdate vc engine

de site van de mod is gta state of liberty

neus maar wat rond op de site en op hun forum

geloof je niet dat het voor gta-vc is dan moet je hem zelf maar proberen 8)

p.s. de plaatjes moet je maar via de kopieren plakken manier doen want hij zegt geen dynamishe pagina's tusen img tags toegestaan :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Have anyone another Scooter Sounds ?

Or scooter fot Gta ?

Add me on icq 308-491-164

Thaaaanks.

The only site where the sounds are, is >>THIS<<.

There are many carsounds.

It's a good idea that you every day check the site.

Auf wiedersehn :cya:

PS Das ist ein Deutsche site!

Bewerkt: door GTA_XP
Link to comment
Delen op andere websites

hallo ik ben op zoek naar een mod de echt bijna alle outo's vervank of als iemand een sa heeft met bijna alle auto's en andere voertuigen heet wil die mij dan ff adden op msn (staat in me profiel)

Link to comment
Delen op andere websites

hallo ik ben op zoek naar een mod de echt bijna alle outo's vervank of als iemand een sa heeft met bijna alle auto's en andere voertuigen heet wil die mij dan ff adden op msn (staat in me profiel)

Dan raad ik je aan de 'San Andreas Modern Mod' te downloaden. Deze mod vervangt naast enkele gebouwen en andere kleine dingen, vrijwel alle voertuigen. De 'San Andreas Modern Mod' is hier te downloaden. Tevens zie je op deze pagina de gehele lijst met voertuigen die vervangen zullen worden.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA State of Liberty is inderdaad de perfecte mod die je moet hebben. In de uiteindelijke versie van GTA SOL komen de complete maps, personages en storylines van III, VC en SA. Het spel zit echter pas op 67% geloof ik. De versie die nu te downloaden is, heeft volgens mij bijna alle maps, maar that's it. Bovendien is het nog extreem buggie en zijn er grote problemen met de Draw Distance. Ik raad je aan om de mod in de gaten te houden, en pas te downloaden als ie echt helemaal af is. Dit kan echter misschien nog wel een jaartje duren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...