Jump to content

Ik zoek een mod!


Bling

Recommended Posts

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    63

  • Beagle

    62

  • -Matthijs-

    58

  • Ghost_Rider

    56

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik zoek nog een txt dat ondertiteling van gta san andreas nederlands word. Heb hem ooit gezien hier op het forum en gedownload, Maar crash met computer en opnieuw geinstaleerd, en zoek hem weer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek nog een txt dat ondertiteling van gta san andreas nederlands word. Heb hem ooit gezien hier op het forum en gedownload, Maar crash met computer en opnieuw geinstaleerd, en zoek hem weer.

De Nederlandse ondertiteling voor GTA: San Andreas is hier te downloaden. Ik neem aan dat je jezelf er verder wel mee redt, aangezien je hem al eerder gehad hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, dan kun je ze gerust stellen.

Link to comment
Delen op andere websites

kan iemand mij uit leggen hoe je kleding mods kan gebruiken elkeer als ik het doe loop het spel vast plzzz help me iemand :cry:

Dan zal ik ook even uitleggen hoe je kledingstukken installeert. Stel je voor, je download een mod. In die mod kom je dan het volgende bestand tegen: 'jean.txd.' Met de IMG Tool open je dan het bestand 'GTA3.img'. (Te vinden in map 'Models'.) Je zoekt dan het bestand 'jean.txd' op. ('Commands > Find'). Als je hem gevonden hebt, verwijder je hem. Je hebt voor de duidelijkheid dus het originele bestand verwijderd. Je voegt dan de 'jean.txd' van de mod weer toe. ('Commands > Add.') Als je dat gedaan hebt moet je nog even naar het volgende gaan: 'Commands > Rebuild archive'. Als je dat gedaan hebt is de mod geïnstalleerd, en kun je met je nieuwe broek of iets dergelijks lopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eventjes gezocht en heb dit gevonden. Installatie is simpel, je hoeft alleen maar de bestanden in het GTA: SA mapje te stoppen volgens mij. Andere mods, zoals mini-bikes, kun je beter zelf opzoeken met Google.

Bewerkt: door Donwell
Link to comment
Delen op andere websites

kan iemand mij uit leggen hoe je kleding mods kan gebruiken elkeer als ik het doe loop het spel vast plzzz help me iemand :cry:

Dan zal ik ook even uitleggen hoe je kledingstukken installeert. Stel je voor, je download een mod. In die mod kom je dan het volgende bestand tegen: 'jean.txd.' Met de IMG Tool open je dan het bestand 'GTA3.img'. (Te vinden in map 'Models'.) Je zoekt dan het bestand 'jean.txd' op. ('Commands > Find'). Als je hem gevonden hebt, verwijder je hem. Je hebt voor de duidelijkheid dus het originele bestand verwijderd. Je voegt dan de 'jean.txd' van de mod weer toe. ('Commands > Add.') Als je dat gedaan hebt moet je nog even naar het volgende gaan: 'Commands > Rebuild archive'. Als je dat gedaan hebt is de mod geïnstalleerd, en kun je met je nieuwe broek of iets dergelijks lopen.

bedankt voor de uit leg :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Waar kan ik aan snelheids meter komen en eventuele andere voertuigen bijv. mini bike

Als je even de moeite neemt om het hele topic door te lezen dan zie je dat ik 4 posts boven jou de links heb gegeven van een mini bike.

Bewerkt: door starwars cat
Link to comment
Delen op andere websites

Waar kan ik die Coca Cola Truck mod downloaden? lijkt me wel gaaf beter dan die saaie trucks

Met een beetje zoeken vind je al heel wat, dacht ik zo. In ieder geval, ik heb even voor je gezocht verder en je kan die trailer + truck hier downloaden. Lees voor de installatie even de readme, of vraag anders ons even.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb juist gta san andreas voor de pc gekregen van mijn neef maar hij heeft hem getelechargeerd(gedownload) kan ik eigenlijk modden?

>>> Door patrickW: Wij geven geen hulp bij illegaal verkregen versies van San Andreas<<<

Link to comment
Delen op andere websites

weet ik ik ben een klein expertje over die mod aleen is het zeet jammer dat er niks te doen is in sa (komt dacht ik door een limiet van paths die in de vc engine kunnen)

ik dacht zelfs alle maps en is inderdaat zeer buggy maar een deel kan ook aan men pc liggen ik vind het de coolste mod voor vc...

weet iemand dan een dl link voor myriad islands voor vc (de oude versie voordat hij naar sa ging) wand die was ook altijd wel fun ^_^

zou iemand die een beetje verstand heeft van moddelen en converteren en dergelijke dan niet de rest uit gta sol gooien en aleen sa ovherhouden? en dan daar de paths in zetten

en het zijn niet de standaart missies ze gaan 200 nieuwe maken in mafia stijl en 7 online modes _O_

of weet iemand een manier dat ik zelf paths kan maken?

moet niet moeilijk zijn als er een manier is omdat ik niet op en top verdstand van zulke dingen heb...

en ik vind de post ook al wel weer lang genoeg ^_^

cya ik hou dit in de gaten :Y:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...